SIF Moldova (SIF2) a obtinut anul trecut un castig net de 97,17 milioane lei (23 milioane de euro), cu 4,1% mai redus decat profitul inregistrat in 2009, de 101,33 milioane lei, dar mult peste nivelul bugetat, reiese din rezultatele preliminate ale societatii de investitii financiare, noteaza Mediafax.
Pentru anul 2010 firma estimase un profit de 54,8 milioane lei.

Veniturile totale s-au redus cu 11,4%, la 170,48 milioane lei, de la 192,41 milioane lei la finalul anului 2009, in timp ce cheltuielile totale au fost mai mici cu 29,8%, de la 84,07 milioane lei la 58,98 milioane lei.

SIF Moldova avea la sfarsitul lunii decembrie 2010 datorii de 29,8 milioane lei, cu 68% peste nivelul din aceeasi perioada din anul precedent, de 17,72 milioane lei. In acelasi timp, firma a constituit provizioane cu 18,4% mai mari, de la 44,07 milioane lei la 52,18 milioane lei.

Activul net al firmei s-a diminuat cu 3,4%, de la 1,18 miliarde de lei la 1,14 miliarde de lei.

La nivel de sector, activele nete ale celor cinci SIF-uri au scazut cu 6,5% anul trecut, la 6,97 miliarde lei, iar castigurile cumulate s-a redus cu circa 36%, la 390,38 milioane lei, insa s-au situat peste estimarile societatilor de investitii financiare.

Actiunile SIF Moldova au inchis sesiunea bursiera de joi la un pret de 1,249 lei, cu 3,18% mai mic fata de referinta. La acest nivel al cotatiei, capitalizarea societatii este de 648,34 milioane lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri