Dacian Ciolos a declarat ca ANAF nu trebie sa fie "o sperietoare a mediului economic" si o institutie de forta, ci un partener, care sa reprezinte puntea de legature intre mediul privat si Guvern, iar pentru asta un obiectiv este debirocratizarea.

"ANAF isi are rolul, care sper eu sa nu mai devina o sperietoare a mediului economic, ci un partener. E drept ca pe ANAF exista cateodata presiuni pentru a colecta bani la buget, insa cred ca aceste presiuni n-ar trebui sa fie cele care sa duca la o performanta a colectarii la buget, ci aceasta performanta ar trebui sa vina, in primul rand, din reducerea evaziunii fiscale si dintr-o contributie voluntara, sa spun, in acest proces de colectare", a spus premierul, in cadrul Galei Premiilor Capital, conform News.ro

Prim-ministrul a aratat ca are o "obsesie" fata de ANAF si de rolul institutiei in legatura cu mediul de afaceri. "E o institutie-cheie atat pentru buget si ar trebui sa fie o institutie-cheie si in relatia cu mediul de afaceri", a spus Ciolos.

Premierul a afirmat ca trebuie gasit un punct de echilibru, in asa fel incat ANAF sa isi faca treaba, dar sa nu devina "o institutie de forta", asa cum s-a mai intamplat.

"Ar trebui sa fie o institutie care sa faca puntea de legatura intre mediul privat si Guvern. (...) Avem nevoie de aceasta institutie eficienta si din punctul nostru de vedere, dar ea trebuie sa fie cat mai putin birocratica", a continuat Ciolos.

Sursa foto: agerpresfoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri