USR Bucuresti sustine ca doua companii din subordinea Municipalitatii au incheiat acorduri cadru pentru campanii de promovare in valoare de doua milioane de euro, reprosand totodata Primariei Capitalei faptul ca a taiat bani de la investitiile in reteaua de termoficare.

"Primarul 'faliment' da doua milioane de euro din banii publici pentru reclama! Teoretic pentru Primarie, practic pentru primar. Doua institutii din subordinea municipalitatii au incheiat acorduri cadru pentru campanii de promovare menite sa-i convinga pe bucuresteni de realizarile 'marete' din mandatul Gabrielei Firea. Administratia Spitalelor si Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic au semnat un acord cadru in valoare de 4,8 si, respectiv, 3,2 milioane de lei fara TVA. Si nu este exclus ca modelul sa fie urmat si de alte institutii sau companii ale municipalitatii. Intre timp, Primaria a taiat bani de la investitiile la reteaua de termoficare, a depasit termenele promise pentru finalizarea marilor proiecte de infrastructura, a facut praf managementul traficului si a tocat sume exorbitante pe companii, statui si festivaluri", arata USR Bucuresti intr-o postare pe Facebook.

Pe 3 septembrie, Primaria Capitalei anunta ca serviciile de productie, creatie, montaj si difuzare pentru clipul video in care este promovat programul de reducere a riscului seismic au costat 3,2 milioane lei, iar in urma campaniei - 700 de proprietari au cerut detalii despre proceduri.

Conform aceleiasi surse, pentru realizarea clip-ului au fost contractate serviciile Companiei Municipale Publicitate si Afisaj. A fost realizat un clip de 40 de secunde, difuzat pe sase canale tv de stiri si generaliste, dar si in spatiul online, pe zece site-uri de stiri. Perioada de difuzare este iulie - noiembrie.

Prin materialul video informativ, realizat de Administratia Municipala pentru Consolidarea Cladirilor cu Risc Seismic (AMCCRS) si Compania Municipala Consolidari Bucuresti, sunt prezentate atat stadiul programului de consolidari, cat si avantajele acestui program, obligatiile legale pe care le au proprietarii, dar si facilitatile oferite de PMB (reducerea costurilor, relocarea proprietarilor in locuinte de necesitate etc). La finalul clipului este prezentat atat un site, cat si un numar de call center, unde bucurestenii pot afla toate informatiile de care au nevoie pentru consolidarea imobilului in care locuiesc.

Sursa foto: agerpress Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri