Partidul National Liberal (PNL) si candidatul Klaus Iohannis, Alianta USR - PLUS si Dan Barna, urmati de Viorica Dancila, candidata PSD, ocupa primele locuri in clasamentul banilor cheltuiti pentru reclame pe Facebook pana la inceputul oficial al campaniei electorale, potrivit Hotnews.ro.

Partidul National Liberal - Klaus Iohannis: 286.843 de lei

In perioana 9 septembrie - 8 octombrie, PNL a cheltuit pe reclame sponsorizate pe Facebook, in doar 30 de zile, 286.843 de lei. Conform datelor furnizare de Facebook, cei mai multi bani au fost cheltuiti de pe pagina „Partidul National Liberal”, peste 190.000 de lei. PNL a investit, insa, si pe paginile filialelor partidului, dar si pe paginile unor membri. De exemplu, cea mai cheltuitoare filiala a fost PNL Bucuresti, care a investit in Facebook 5362 de lei.

Pe pagina presedintelui Klaus Iohannis nu s-a investit niciun leu pentru reclame pe Facebook. Bine, presedintele a beneficiat insa de reclama facuta de partid pe pagina PNL.

USR-Plus - Dan Barna: 283.822 de lei

Dan Barna si alianta care-l sustine, USR-Plus, au reusit sa cheltuiasca in ultimele 30 de zile aproape cat liberalii: 283.822 de lei. Din suma asta, 3.896 de lei au fost scosi din buzunarul candidatului, in timp ce partidul a pus diferenta.

Partidul Social Democrat - Viorica Dancila : 141.948 de lei

In perioada 9 septembrie - 8 octombrie, cei mai multi bani au fost cheltuiti pe pagina de Facebook a partidului, adica 91.549 de lei. Premierul Viorica Dancila a beneficiat de 49 de reclame sponsorizate din banii partidului, in valoare totala de 49.174 de lei. Candidatul Viorica Dancila a bagat bani in reclame pe Facebook si din propriul buzunar sau cel putin asa arata datele publice. Dancila a platit nu mai putin de 24.857 de lei pentru a rula 16 reclame sponsorizate.

Ramona-Ioana Bruynseels: 127.929 de lei

Candidatul Partidului Puterii Umaniste, Ramona Ioana Bruynseels, a cheltuit aproape 130.000 de lei pentru o luna de postari sponsorizate. Aceasta si-a promovat 143 de reclame pe Facebook, in perioada in perioada 9 septembrie - 8 octombrie.

Mircea Diaconu: 11 991 de lei

In perioada 9 septembrie - 8 octombrie, fostul actor si europarlamentar a investit doar 11.991 de lei pe reclame pe Facebook. Din partea Aliantei UN OM (ALDE-Pro Romania) a primit 8.104 lei, pentru 11 reclame. Acesta a mai scos din propriul buzunar aproximativ 3.837 de lei, pentru 9 reclame.

Alexandru Cumpanasu: 2 097 de lei (9 septembrie - 8 octombrie)

Partidul Miscarea Populara - Theodor Paleologu: 1.404 de lei (9 septembrie - 8 octombrie)

Viorel Catarama: 5.347 lei

Kelemen Hunor: 17.436 lei

Catalin Ivan: sub 100 de lei

Ninel Peia: sub 100 de lei

Campania pentru alegerile prezidentiale a inceput sambata, cu 14 candidati la functia de sef al statului.

Printre candidati se numara actualul presedinte al Romaniei, Klaus Iohannis, si premierul Viorica Dancila - al carei guvern a fost demis, joi, in urma motiunii de cenzura.

Potrivit Biroului Electoral Central, ordinea pe buletinele de vot, conform tragerii la sorti, este urmatoarea: Klaus Iohannis - Partidul National Liberal, Theodor Paleologu - Partidul Miscarea Populara, Dan Barna - Alianta USR-PLUS, Kelemen Hunor - Uniunea Democrata Maghiara din Romania, Viorica Dancila - Partidul Social Democrat, Catalin Ivan - Alternativa pentru Demnitate Nationala, Ninel Peia - Partidul Neamul Romanesc, Sebastian-Constantin Popescu - Partidul Noua Romanie, John-Ion Banu - Partidul Natiunea Romana, Mircea Diaconu - Alianta UN OM, Bogdan Marian-Stanoevici - independent, Ramona-Ioana Bruynseels - Partidul Puterii Umaniste, Viorel Catarama - Dreapta Liberala, Alexandru Cumpanasu - independent.

Sursa foto: Simon | Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri