Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri, a declarat o sursă care a discutat cu reprezentanţii companiei, transmite G4Media.
Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii legate de alegeri, inclusiv despre posibilitatea ca preşedintele Donald Trump să utilizeze platforma de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor.
Publicaţia New York Times a relatat, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi unii directori ai companiei discută zilnic despre cum pot fi reduse modalităţile prin care platforma poate fi folosită pentru a contesta rezultatul alegerilor, fiind discutată şi opţiunea opririi publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.
Anul trecut, Twitter a interzis publicitatea politică, dar Facebook a afirmat că nu doreşte să îngrădească discursul politic.
Twitter a precizat pentru Reuters că intenţionează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.
Citeste si:
În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informaţiilor şi avertismente pe tweeturile preşedintelui Trump, spre deosebire de Facebook.
În luna iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările şi reclamele legate de votare, inclusiv cele ale politicienilor, cu linkuri către informaţii oficiale.
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: