Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri, a declarat o sursă care a discutat cu reprezentanţii companiei, transmite G4Media.

Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii legate de alegeri, inclusiv despre posibilitatea ca preşedintele Donald Trump să utilizeze platforma de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor.

Publicaţia New York Times a relatat, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi unii directori ai companiei discută zilnic despre cum pot fi reduse modalităţile prin care platforma poate fi folosită pentru a contesta rezultatul alegerilor, fiind discutată şi opţiunea opririi publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.

Anul trecut, Twitter a interzis publicitatea politică, dar Facebook a afirmat că nu doreşte să îngrădească discursul politic.

Twitter a precizat pentru Reuters că intenţionează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.

În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informaţiilor şi avertismente pe tweeturile preşedintelui Trump, spre deosebire de Facebook.

În luna iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările şi reclamele legate de votare, inclusiv cele ale politicienilor, cu linkuri către informaţii oficiale.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri