Dincolo de obiectivele vizibile ale schimbării numelui Facebook în Meta, rebranduirea colosului tehnologic ar putea să dăuneze eforturilor managerilor de a-și păstra angajații și de a-i atrage pe unii noi.

Facebook își schimbă denumirea corporate în Meta, potrivit confirmării CEO-ului Mark Zuckerberg, lucru care reflectă accentuarea focusului companiei asupra creării unei lumi virtuale, cunoscute drept Metaverse.

„Mă îndoiesc că schimbarea asta va îmbunătăți sau va proteja brandul angajatorului”, a declarat profesorul Brooks Holtom, de la Georgetown University (Washington), specializat în obținerea, dezvoltarea și retenția de capital uman și social, potrivit CNBC.

Facebook a comis atâția pași greșiți și întâmpină un criticism public care aruncă o lumină rea asupra brandului, iar cei cu ochiul versat nu vor putea fi păcăliți de acest rebranding

Brooks Holtom, profesor la Georgetown University

Mark Zuckerberg și compania pe care o conduce au fost în centrul unor anchete care s-au intensificat în ultimele săptămâni, privind felul în care a gestionat dezinformarea și conținuturi prin care se instigă la ură, precum și potențialul rețelei sociale de a dăuna adolescenților și copiilor.

Ultimele investigații au fost declanșate după ce o fostă angajată a Facebook, care a devenit avertizor de conștiință, a dat publicității documente interne ale companiei. Din rezulta că compania de tehnologie este conștientă că produsele și serviciile sale pot cauza rău, însă are dificultăți în a rezolva această problemă.

Într-o audiere recentă, Zuckerberg a negat aceste acuzații, afirmând că documentele respective „creionează o pictură falsă asupra companiei” sale și că problemele prin care trece Facebook sunt o reflectare a societății.

În altă ordine de idei, noutățile despre rebranduirea companiei, deja învinuită pentru faptul că ar fi o încercare de distragere de la acuzațiile incriminatoare, ar putea să coincidă, dacă nu chiar să alimenteze dorința angajaților de apă părăsi compania.

Facebook are oameni talentați, iar competitorii din piață sunt în căutarea acelor talente”, a mai spus Holtom. „Este extrem de competitiv. Putem fi siguri că acele companii se pregătesc să afle mai multe despre angajații Facebook care se gândesc să-și schimbe locul de muncă. Este o perioadă rea pentru acest mare jucător din tehnologie din perspectiva angajaților de mare valoare

Brooks Holtom, profesor la Georgetown University

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Filip Bodoc
Filip este preocupat de feluritele tipuri de limbaj și de modul în care acestea însoțesc și determină legăturile indivizilor și ale comunităților și obișnuiește să își finalizeze observațiile scriind. Absolvent al Facultății de Istorie a Universității din București și specializat pe Relații Internaționale, el consideră că instituțiile de pe teritoriul unui stat – și mai cu seamă cele economice – sunt într-o strânsă întrepătrundere cu...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri