G4Media a intrat în posesia unui sondaj Avangarde care arată cu exactitate cine sunt românii care votează cu Alianța pentru Unirea Românilor (AUR). Cei mai mulți care votează cu această formațiune politică s-au declarat împotriva introducerii certificatului verde la locul de muncă (80%).

Iată care sunt celelalte categorii de votanți AUR:

  • 60% au terminat liceu sau au o postliceală
  • 30% sub liceu
  • 40% angajați
  • 32% fără loc de muncă
  • 65% împotriva vaccinării COVID-19.

Totodată, 61% dintre alegători sunt bărbați, în timp ce 39% sunt femei.

Distribuția pe grupe de vârstă a votanților AUR:

  • 36% - 18-30 de ani
  • 30% - 31- 50 de ani
  • 20% - 51-65 de ani
  • 14% - peste 65 de ani

Și 14% dintre antreprenorii și oamenii de afaceri români validează partidul condus de George Simion. La acesta se adaugă și un procent de 13% pensionari, care susțin AUR.

Dacă ne raportăm la regiunile din România, cei mai mulți votanți ai AUR locuiesc în Muntenia, Dobrogea și Oltenia (45%), 30% sunt din Banat/ Transilvania, în timp ce 25% dintre românii care aleg să susțină AUR locuiesc în Moldova.

În ceea ce privește mediul de rezidență, cele mai multe persoane care votează cu AUR provin din mediul urban (52%), iar 48% sunt susținători ai formațiunii care locuiesc în mediul rural, se mai arată în sondajul citat de G4Media.

Sursa foto: Facebook / George Simion

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri