Diferență uriașă de costuri în ceea ce privește cheltuielile cu deplasările internaționale din 2022 ale lui Klaus Iohannis, președintele România, și președintele Republicii Moldova, Maia Sandu.

Bugetul cheltuit de șeful de la Cotroceni a fost de 132 de ori mai mare decât al omologului său de la Chișinău, deși Iohannis a avut cu doar 2 deplasări mai multe, decât Maia Sandu, iar multe dintre vizitele sale au fost în Europa.

Ambii au călători și în SUA de două ori, iar Maia Sandu a ajuns și până în Tokyo, capitala Japoniei. Diferența pare una mult prea mare, ținând cont de destinațiile atinse de cei doi lideri de stat.

În timp ce bugetul Maiei Sandu nu a depășit 25.000 de euro, pentru 19 deplasări internaționale, Klaus Iohannis a cheltuit 3,32 milioane de euro, potrivit Hotnews.ro.

Astfel, în timp ce bugetul mediu per deplasare al Maiei Sandu a fost de 1.300 de euro, cel al lui Klaus Iohannis a fost în medie de 16.000 de euro.

Cele mai lungi deplasării ale lui Klaus Iohannis în luna septembrie, în SUA, care a inclus vizite în New York și San Francisco. Maia Sandu a fost și ea de două ori în SUA. În luna septembrie, dar și începutul lunii decembrie. De asemenea, între 30 noiembrie și 3 decembrie, șefa de stat de la Chișinău a fost într-o altă deplasare lungă, la Tokyo.

Alte deplasări ale Maiei Sandu au inclus, Londra, Munchen, Bruxelles, Paris, Djerba (Tunisia) și de două ori la București.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri