8 Iulie 2013
PROFIL IT- Mihai Codreanu, Xerox: Un telefon nu trebuie sa fie facut de o firma care produce si masini de spalat
Un telefon nu trebuie sa fie facut de o firma care care produce si si masini de spalat, este de parere Mihai Codreanu, strategic alliances & service marketing manager in cadrul Xerox Romania. Ce spune acesta despre pasiunile sale in materie de gadget-uri, Internet si tehnologie, in slide-urile de mai jos!
Ce gadget aveti intotdeauna la indemana? Cu ce va este de folos? Ce v-a determinat sa il achizitionati?
Mai folosesc un BlackBerry Torch 9810. Mai mult ma incurca si ma incetineste, dar are un tarif mic la transmisia de date in roaming dar si un Kindle Touch 6” Wi-Fi: Imi inlocuieste toata biblioteca. L-am cumparat de curiozitate, dar acum nu-l mai las din mana.
Care este suma maxima pe care ati investi-o intr-un astfel de dispozitiv?
Pe un laptop nu as da mai mult de 2.000 de euro, iar pe un telefon mobil cel mult 600 de euro.
Care sunt cele mai importante caracteristici pe care acesta ar trebui sa le aiba?
Telefonul mobil ar trebui sa aiba o baterie care sa reziste cel putin 36 de ore, un OS care sa nu se blocheze zilnic, un pachet MS Office (inclusiv suport nativ pentru IMAP), sa fie elegant si sa nu fie produs de o firma care face si masini de spalat.
Care este ultima achizitie pe care ati facut-o in acest domeniu?
Vreau sa imi cumpar un HTC One.
Ce sistem de operare mobil preferati? Care considerati ca este cel mai bine optimizat pentru accesul la internet?
Prefer sistemul de operare Android.
Ati fost dezamagit de vreun anumit gadget pana acum? Ce v-a nemultumit?
Pana unde considerati ca va merge inovatia in domeniul IT?
As spune ca inovatiile au migrat din faza de “merg” in faza de “converg” inspre platforme integrate software-hardware, in care informatiile si obiceiurile personale se impletesc cu tehnologii variate din domenii care inca nu par a avea nimic in comun (obiceiuri de cumparare, informatii bancare, biometrie personala, psihologie-sociologie, flexibilitate bagaj informational, personalizarea tuturor serviciilor, comunicare total personalizata pe canale mixte prevazute cu posibilitatea de opt-in/opt-out).
Ce gen de site-uri accesati frecvent? Care este site-ul dvs. preferat? De ce?
Care este metoda de comunicare preferata? Cat de des folositi serviciile de chat online (YM, Skype, etc.)
Comunicarea fata in fata, prin viu grai si gesturi. Mai nou, folosesc zilnic WhatsApp-ul sau altfel spus si citand o cunostinta: “am intrat in randul lumii si ma whatsupesc”.
Cat alocati “sederii” pe internet in fiecare zi? Ce va ocupa cel mai mult timp?
Cu unele exceptii, stau pe internet cam 1-3 ore/zi.
Ce parere aveti despre retelele de socializare? Aveti un cont de acest gen? Pe ce retea de socializare? Cand v-ati creat contul?
Cati prieteni / followers aveti in prezent?
Pe Facebook am 293 de prieteni, iar pe LinkedIn 521.