Hypermarket-ul ia caimacul pietei imobiliare

In perfect acord cu ritmul in care romnii isi burdusesc carucioarele de cumparaturi, pietele si vestitele circuri ale foamei din capitala se transforma in centre comerciale unde brandurile de firma sau retailerii aflati in plina expansiune incep sa traiasca nesperate povesti de succes. Imensa piata de consum pe care marii comercianti au descoperit-o intr-o Romnie pe care doar statisticile oficiale o arata saraca, ii motiveaza pe investitori sa continue sa pompeze sute de milioane de euro in noi mall-uri si galerii comerciale. Si nu numai in Bucuresti, ci si in orase care pina acum nu au figurat pe harta de interes a investitorilor. Astfel, noile proiecte totalizeaza investitii de cel putin un milliard de euro, pina in 2007 urmind sa se finalizeze un numa r record de noi spatii comerciale: peste 300.000 de metri patrati.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri