16 Octombrie 2012

Efectul H&M: vanzari cu 30% mai mari in centrul comercial Shopping City Sibiu



Primul weekend de la deschiderea magazinului H&M din Shopping City Sibiu a adus un numar de vizitatori cu 50% mai mare si vanzari in crestere cu 30% in centrul comercial, a spus Graham Kilbane, COO al Argo Real Estate Fund, proprietarul parcului de retail.

Noul magazin H&M din Shopping City Sibiu este cel de-al 17-lea deschis in Romania de retailerul suedez si are o suprafata de 1.554 mp; joia trecuta, aproape 1.000 de persoane au asteptat momentul inaugurarii magazinului."In ziua deschiderii, numarul de vizitatori a crescut cu 75%, iar in weekendul care i-a urmat, cu 50%. Aceasta evolutie s-a reflectat in cresterea vanzarilor intregului parc, in proportii diferite, desigur, de la retailer la retailer; per ansamblu insa, in weekend-ul care a trecut, vanzarile au crescut cu circa 30 %, comparativ cu alte intervale similare de timp”, a aratat Graham Kilbane.

Argo Real Estate Opportunities Fund este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail si centre comerciale din Europa Centrala si de Sud- Est, detinand proiecte ce totalizeaza peste 340.000 mp GLA.

Fondul este administrat de Argo Group Limited (AGL), companie de asset management axata pe pietele emergente. AGL a fost fondata in anul 2000 si administreaza active in valoare de 400 milioane de dolari; compania are birouri in Marea Britanie, Cipru, Romania, Ucraina, Argentina si Singapore si, din 2008, este listata la Alternative Investment Market (AIM) din Londra.

In Romania, Argo Real Estate Opportunities Fund detine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping CitySuceava, Era Shopping Park Oradea si, respectiv, Era Shopping Park Iasi , cumuland o suprafata totala inchiriabila de 271.000 mp.



Citeste si