Mallul AFI Palace a atras 12 noi chiriasi in ultimele 3 luni
Mallul, care atrage in medie 75.000 de persoane pe zi, si-a mai improspatat in ultimele luni mixul de chiriasi, atragand 12 branduri noi.
Cei mai noi chiriasi din AFI Palace sunt Vodafone, Bamboo, Timeout, Colins, Carpisa, Yokko, BSB, Karen Millen, Triumph, TUI, Filicori, Profi Hair Shop si retailerul ambulant Covrigelul Plimbaret.

David Hay, CEO-ul AFI Europe, a declarat ca una dintre mizele din acest an al centrului comercial este sa se pozitioneze mai mult ca destinatie de fashion si nu doar ca destinatie de entertainment.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri