AFI Palace Cotroceni, cel mai popular mall din Bucuresti, a inregistrat in aceasta dimineata, pana la ora 12:00, un trafic de vizitatori in crestere fata de o dimineata obisnuita de vineri.
Oficialii centrului comercial au transmis la solicitarea wall-street.ro, ca traficul de vizitatori a fost in crestere cu circa 20% in aceasta dimineata.
Astfel, pana la ora 12.00, peste 25.000 de persoane au intrat in mallul Afi Palace Cotroceni.

Pana la ora 17:00 traficul a crescut pana la 57.000 de persoane.

Mallul include un magazin Flanco, dar si o unitate Domo.

„In cele mai multe puncte de vanzare din retea sunt in acest moment sute de clienti, interesati de produsele din campania Black Friday”, a spus Violeta Luca, CEO Flanco, pentru wall-street.ro.

Mai multe magazine din AFI Palace Cotroceni au reduceri in aceasta perioada, atat special pentru Black Friday, cat si independent de "sarbatoarea reducerilor".

Mallul AFI Palace Cotroceni are un trafic mediu zilnic de 75.000 de persoane.

AFI Europe a incasat in primele noua luni 19,1 milioane de euro din inchirierea centrului comercial AFI Palace Cotroceni, in crestere cu peste 10% fata de perioada similara a anului trecut, mall-ul fiind evaluat la 365 de milioane de euro la finele lunii septembrie.

AFI Palace Cotroceni a fost deschis in anul 2009 si este prima investitie a dezvoltatorului israelian AFI Group in Romania.

Potrivit unui studiu realizat de Colliers in 2011, AFI Palace Cotroceni era cel mai popular mall din Bucuresti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri