The Grand Avenue, galeria comerciala din incinta hotelului Marriott din Capitala, a atras din toamna anului trecut pana in prezent investitii de milioane de euro in noi magazine de lux.


Alfred Dunhill, Valentino, Ermanno Scervino, Escada si, din 5 decembrie, Roberto Cavalli sunt cei mai noi chiriasi ai galeriei comerciale de lux The Grand Avenue din complexul multifunctional The Grand, unde functioneaza si hotelul Marriott.

Monobrandul Alfred Dunhill a inchiriat toamna trecuta un magazin de 66,3 mp in The Grand Avenue, urmat de celebrul monobrand Valentino – fashion icon-ul industriei de lux mondiale, si de exclusivistul brand italian Ermanno Scervino, ultimele doua avand inaugurarea in decembrie 2011. Acestor branduri de lux li s-a adaugat in luna martie a acestui an brandul german Escada.

Alfred Dunhill este compania britanica specializata in produse de lux pentru barbati, instrumente de scris, brichete, ceasuri, parfumuri si imbracaminte.

Magazinul Valentino este cel mai mare din galeria The Grand Avenue, cu o suprafata de peste 250 mp. Casa de moda italiana Valentino opereaza in peste 85 de tari si detine peste 700 de magazine monobrand la nivel global.

Ermanno Scervino a inchiriat in The Grand Avenue o suprafata de 89 mp.

Magazin Escada cu o suprafata de 81 mp reprezinta investitia de peste 200.000 de euro a creatoarei de moda Romanita Iovan. Escada este un grup international de moda, deja prezent in aproximativ 60 de tari din America, Europa si Asia.Magazinul din Bucuresti este deschis in regim de franciza.

Roberto Cavalli isi va inaugura oficial magazinul monobrand de 150 mp la finalul acestui an.

The Grand Avenue include in cei 5.000 mp branduri ca Roberto Cavalli, Louis Vuitton, Valentino, Alfred Dunhill, Bang & Olufsen, Ermanno Scervino, Escada, Rolex, Mihai Albu, Saint Maurice sau Stefanel.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri