Philippe Besadoux, managerul unor branduri ca Lee Cooper, Timeout, Kenvelo sau TomTailor pe plan local, si-a propus de ceva vreme ca brandurile pe care le reprezinta sa inceapa sa produca si in Romania, mai ales ca, spune el, ar fi avantaje legate de anumite costuri mai scazute cum ar fi transportul, dar si scaderea riscurilor privind fluctuatia cursului valutar.

Philippe Besadoux va participa in calitate de speaker la prima editie a conferintei internationale retailArena, dedicata industriilor de retail si FMCG, si va detalia planurile de dezvoltare ale companiei.

Besadoux mentioneaza insa ca nu discutam de toata productie, ci de anumite obiecte vestimentare, iar oficialii Timeout, brandul american aflat sub managementul lui Besadoux in Romania, au inceput deja discutiile cu mai multe fabrici de pe plan local pentru a incepe sa produca si aici.

La deschiderea celui de-al 10-lea magazin Timeout din Romania, managerul a mentionat ca francizele din fashion sufera si ca in aceasta piata esti mort daca nu ai un proces de productie pe verticala.

Philippe Besadoux tinteste afaceri cumulate de 34 mil.euro pentru brandurile din portofoliu in 2014, estimand ca anul acesta se va incheia cu venituri de 25 mil.euro.

Pentru 2014, Besadoux are in plan sa deschida 20 de noi magazine pentru brandurile din portofoliu, insa admite ca exista si magazine care pot fi considerate un esec. Astfel va inchide operatiunile din Lotus Center Oradea si marturiseste ca nici operatiunile din Cora Bacau nu merg grozav.

„Este o greseala sa deschizi magazine in unele spatii doar atras de investitiile in fit-out. Privim fiecare magazin ca pe un centru de profit, nu ne uitam doar la cum arata bilantul global”, a marturisit Besadoux.

Legat de deschiderile viitoare, Besadoux are deja destul de clar care sunt centrele comerciale care il intereseaza. Bucuresti Mall, AFI Palace, Iulius Timisoara, Polus Center Cluj sau Euromall Pitesti sunt pe lista retailerului pentru deschideri.

Carrefour Orhideea si Cora Pantelimon sunt primele destinatii in care se va deschide brandul Mim, cea mai noua intrare de pe piata locala, iar Baneasa Shopping City a fost optiunea lui Besadoux pentru al 10-lea magazin al brandului Timeout, recent inaugurat.

Spatiile stradale sunt de asemenea interesante pentru brandurile din portofoliu, iar Besadoux analizeaza o astfel de deschidere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri