Achizitiile online de alimente se afla inca la inceput, dar in 2012 in regiune s-au inregistrat cresteri de doua cifre in special ca urmare a intrarii marilor retaileri pe segmentul de e-commerce, spune Zsofia Megyeri, research analyst la Euromonitor International.

Zsofia Megyeri va fi prezenta la retailArena, eveniment organizat de wall-street.ro pe 19 si 20 noiembrie la hotel Howard Johnson din Capitala.

“Costurile unui start-up si limitarile acoperirii geografice sunt piedici in fata succesului unui business exclusiv online de alimente. De asemenea rata inca ridicata a analfabetismului tehnologic si o neincredere generalizata in calitatea produselor din partea consumatorilor sunt sursele unor obiceiuri de achizitii online reduse pentru astfel de produse in regiune”, spune Megyeri.

Totusi, faptul ca in prezent, per total, vanzarile online de alimente au o cota foarte redusa din totalul vanzarilor de alimente creeaza oportunitati uriase pentru retaileri, iar acest segment este estimate sa continue sa creasca cu doua cifre.

Va asteptam pe 19 si 20 noiembrie la retailArena cu informatii la cald despre retailul offline si online.

Click-wrap agreements sau...
Citeste si: Click-wrap agreements sau incheierea contractelor online


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
VTEX: In 3 ani vor aparea tool-uri care vor schimba marketingul online