16 Ianuarie 2015

Artmark intra pe o noua nisa de business: incepe promovarea cladirilor istorice



Artmark, una dintre cele mai importante case de licitatii din Romania, isi extinde liniile de business, lansand o noua divizie dedicata proprietatilor istorice: Artmark historical estate. Iata cum arata cateva din proprietatile din portofoliu.

Noua divizie a Artmark care va functiona dupa modelul firmelor de consultant imobiliara isi propune sa promoveze proprietati de patrimoniu sis a structureze o nisa in piata de real-estate. “Organizarea acestei piete, crearea reperelor privind evaluarea acestui tip de imobile, atragerea atentiei investitorilor si pasionatilor fac toate parte din obiectivele Artmark Historical Estate”, potrivit oficialilor companiei.

Artmark este o casa de licitatii de arta infiintata in 2008 care selecteaza, evalueaza si pune in circuitul pietei de arta opere cu autenticitate garantata, sustinand in paralel activitatea Centrului Cultural ArtSociety, care organizeaza expozitii de arta la nivel national. In cei cinci ani de existenta, Artmark, liderul pietei de arta din Romania (76% cota de piata in 2013, conform datelor Indexului Pietei Romanesti de Arta), a organizat peste 120 de licitatii de arta, care au pus in vanzare peste 15.000 de opere de arta si obiecte de colectie (dintre care, numai in 2013, aproximativ 5.000). Piata licitatiilor de arta din Romania s-a situat in 2013 la aprox. 15,1 milioane euro (comparativ cu valoarea de 14,6 milioane euro in 2012 si 13,7 milioane euro in 2011), intr-o piata de arta ce poate fi estimata ca depasind 28 milioane euro. Diversificarea ofertei in piata a dus la cresterea numarului de tranzactii, licitatiile de arta inregistrand adjudecarea mai multor obiecte de arta decat in 2012 cu 6%.



Citeste si