1 Mai 2015

Alina Necula, sales&marketing manager Adama, la WS 360: Lucram la un proiect pentru Timisoara



Adama pregateste in prezent si un proiect rezidential in Timisoara, ansamblu rezidential aflat in prezent in faza de avizare, spune Alina Necula, sales&marketing manager Adama, care a mentionat ca este prematur de estimat cand ar putea incepe constructia.

  • Am ascultat feedbackul clientului cand am lansat proiectul din Berceni
  • Piata s-a maturizat. Cumparatorul este foarte avizat, stie foarte clar ce isi doreste. Ne-am adaptat compartimentarea apartamentelor. Inainte aveam apartamente cu bucatarie deschisa, acum avem cu bucatarie inchisa. Inainte aveam apartamente cu centrala de bloc, acum avem centrale de apartament.
  • Acum suntem in faza de avize si autorizatii si negocierea contractelor cu antreprenorul general pentru un proiect in Timisoara, primul din acest oras. Suntem in plan de analiza si cu noi faze in proiectele din Bucuresti.
  • Daca in 2004-2005 clienti nu stiau ce inseamna un ansamblu rezidential, nu stiau ce sa ceara, care le sunt drepturile. Acum vin foarte bine informatii, isi fac o lista scurta, negociaza termenii contractuali. Aici este o mare diferenta. O alta mare diferenta este ca s-a extrapolat zona de low-cost la piata. Acum s-au setat niste asteptari de pret jos la toata piata si aici mai avem de lucrat.
  • Dezvoltatorul profesionist cu experienta s-a transformat in dezvoltator local. Majoritatea dezvoltatorilor activi in prezent sunt locali.
  • Ce am invatat este sa nu mai importam proiecte din afara.
  • Nu au mai fost fluctuatii mari in ultimele 18 luni in piata. Este o stabilizare si o usoara crestere, insa pentru proiecte din oras, cu un nivel de calitate ridicat.
  • Vanzarile Adama a crescut cu 30 anul acesta fata de aceeasi perioada a anului trecut.
  • Am vinde pachete mari de locuinte, dar avand grija la clauzele contractuale care sa ii impiedice sa iti devina competitie directa
  • Un client ar trebui sa analizeze foarte bine ce este in piata, sa isi ceara garantii. Sa puna toate intrebarile chiar daca sunt incomode pentru cel care vinde.



Citeste si