Traficul din centrul comercial Focsani Mall, fostul Promenada Mall Focsani, a crescut din decembrie 2014 cu 60%, atingand in prezent peste 15.000 de vizitatori pe zi, potrivit oficialilor centrului comercial proaspat rebranduit.

Cresterea de 60% a traficului centrului comercial este determinata de deschiderea in luna decembrie a anului trecut a unui cinematograf si a unei zone de restaurante in centrul comercial, dupa o investitie de 700. 000 euro. In acest an, proprietarii centrului comercial au mai investit inca 50.000 euro in rebrandingul mallului, care de la 1 august se numeste Focsani Mall.

„Aceasta schimbare va fi comunicata printr-un sir de evenimente, concursuri si surprize pentru public, actiuni ce vor avea loc pe parcursul lunilor august si septembrie”, a spus Ionut Dogaru, country manager Resolute Lar Romania, compania de asset management a centrului comercial. Intreaga investitie in rebranding s-a ridicat la suma de 50.000 euro si reprezinta creatia identitatii vizuale si a sloganului si modificarea acestora pe toate materialele de comunicare cu clientii (reclama luminoasa de pe mall, materiale publicitare, materiale de identificare folosite in mall).

Centrul Comercial Promenada Mall Focsani a fost inaugurat in septembrie 2008, fiind cel mai mare centru comercial din Focsani, cu o suprafata inchiriabila de 45.000 mp. si 1.250 de locuri de parcare. Complexul, inchiriat in proportie de peste 90%, include branduri precum Carrefour, Brico Depot, Cinema Colours, C&A, New Yorker, Deichmann, Orsay, Intersport, Altex, Marionnaud, Steilmann, Domo, Kendra, B&B, Benvenuti, Spartan. Focsani Mall este administrat de Resolute Lar Romania, specialist independent in managementul activelor imobiliare detinute de institutii financiare. Resolute Lar activeaza in Romania de peste 6 ani, avand in curs de dezvoltare si administrare o gama larga de proprietati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri