Compania Electric Plus, proprietar al brandului Barrier, unul dintre cei mai mari furnizori de tamplarie PVC la nivel local, confirma strategia de dezvoltare si incheie anul 2015 cu o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro, in crestere cu 33% fata de exercitiul financiar 2014.

Cresterea cifrei de afaceri a fost sustinuta de investitiile derulate in cadrul companiei anul trecut, atat in capacitatile de productie, cat si in dezvoltarea retelei de magazine in franciza. In anul 2015, a fost modernizata hala de productie usi sectionale rezidentiale si industriale, astfel incat Barrier sa ofere o gama cat mai diversa de produse.

Totodata, anul trecut, eforturile reprezentantilor companiei s-au indreptat si catre dezvoltarea retelei de francize, la nivel national. Barrier detine in acest moment o retea de 20 de magazine in franciza in toata tara si isi propune sa ajunga la un numar cat mai mare de asemenea unitati specializate pe intreg teritoriul Romaniei. In afara dezvoltarii retelei de magazine in franciza, compania are si peste 300 de colaboratori in toate judetele, prin care se comercializeaza produsele Barrier.

„Vom continua investitiile sustinute in capacitatile de productie si vom lansa noi produse si servicii care sa multumeasca toate categoriile de clienti. Avand in vedere toate eforturile noastre, estimam ca in acest an cifra de afaceri va creste cu peste 30%”, a spus Adrian Garmacea, director general al companiei producatoare, Barrier.

Focusul companiei pentru 2016 se indreapta spre cresterea retelei de magazine in franciza, continuand dezvoltarea acesteia, prin deschiderea a 25 de showroom-uri in Romania. Un alt element de diferentiere al companiei este continua perfectionare a personalului, atat cel implicat in activitatea de productie, cat si angajatii din magazine.

Citeste si:
Barrier pregateste investitii de 10 mil. EUR intr-o linie de productie
Afacerile Electric Plus au...

”In acest an, ne vom indrepta atentia tot mai mult si spre pietele de export pe care activam. Ne dorim consolidarea acestora si intarirea prezentei noastre in pietele respective, dar si explorarea de noi oportunitati. In acest moment, 20% dintre produsele noastre sunt destinate exporturilor si ne dorim cresterea activitatii Barrier pe respectivele piete”, a mai spus Adrian Garmacea.

Compania are un portofoliu vast de produse din care fac parte ferestrele, usile rezidentiale si industriale, usi de garaj si rulouri si detine cele mai moderne linii de fabricatie de la Rotox.

Principalii producatori de tamplarie termoizolanta din Romania sunt Qfort, Aplast si Barrier.

Citeste si:
Barrier: 2014, un an de franare, cu politici care condamna economia
Producatorul de tamplarie PVC...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Ce firme s-au alaturat protestului suceveanului care vrea autostrazi?