Producatorul de motounelte agricole si motoferastraie Stihl intra pe o noua nisa si va aduce si in Romania o noua colectie de imbracaminte, care se adreseaza atat pasionatilor si utilizatorilor echipamentelor profesionale pe care le comercializeaza, cat si oamenilor obisnuiti care isi doresc sa isi completeze garderoba cu noi piese vestimentare.

Colectia „Urban Lumberjack” se adreseaza in principal tinerilor nonconformisti care cauta haine unice si care sunt interesati de curentele si moda main-stream.

In prezent, hainele pot fi comandate sau cumparate direct din toata reteaua de magazine Stihl sau ale partenerilor, care numara in prezent circa 300 de locatii.

„Colectia de imbracaminte lansata de Stihl este inspirata din lumea taietorilor de lemne si a motoutilajelor. Linia de design are la baza principii care provin din experienta producatorului german de motoferastraie, cum ar fi functionalitatea, unicitatea, inovatia si masculinitatea”, sustin reprezentantii Stihl Romania.

Stihl va comercializa sepci, ochelari cu rama de lemn, hanorace, maieuri, jachete sau veste cu preturi ce pornesc de la 65 de lei si pot ajunge si la peste 450 de lei.

Citeste si:
Stihl: Piata motouneltelor agricole a ajuns la 150 mil. euro
Stihl: Piata motouneltelor a...

Intrebati de wall-street.ro ce asteptari are de la noua colectie vestimentara, reprezentantii producatorului de motounelte agricole si motoferastraie sustin ca pentru moment noua linie de business va fi in special un vector de comunicare.

„Ne adresam si catre publicul feminin, desi colectia este inspirata din lumea taietorilor de lemne”, au mai spus reprezentantii Stihl.

Reprezentanta locala a grupul german Stihl se asteapta la o crestere de pana la 10% a afacerilor in acest an, dupa ce in 2015 business-ul companiei a urcat la peste 27 milioane de euro, o evolutie importanta in acest sens fiind marcata si de investitiile realizate in parteneriat cu distribuitorii.

Piata locala de motounelte agricole, estimata la o valoare de 120 de milioane de euro, este impartita intre doi mari jucatori din Europa – Stihl (Germania) si Husqvarna (Suedia), dar si de jucatori locali, asa cum este cazul craiovenilor de la Ruris. Un segment important din piata este reprezentat si de echipamente chinezesti vandute, cat si produse contrafacute, o reala problema in piata, acestea reprezentand pana la 15% din totalul echipamentelor vandute la nivel local.

Citeste si:
Stihl se indreapta spre afaceri de 30 mil. euro
Stihl mizeaza pe afaceri de...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Stihl investeste 6 mil. euro in extinderea showroom-ului din Otopeni