Shopping City Piatra-Neamt, proiectul dezvoltat de New Europe Property Investment (NEPI), in urma unei investitii de 25 milione de euro, a fost inaugurat oficial astazi.

„In ultimii ani, NEPI a investit intens in Romania, ceea ce reconfirma faptul ca suntem un dezvoltator imobiliar extrem de activ, Shopping City Piatra-Neamt fiind al doilea centru comercial pe care il inauguram in acest an, dupa Shopping City Timisoara. Un astfel de concept de retail are forta de a atrage locuitorii din intreaga regiune, tocmai pentru ca l-am proiectat plecand de la nevoile romanilor din nord-estul tarii. In primul an de functionare ne asteptam sa ne treaca pragul peste 5,5 milioane de vizitatori.”, a declarat Sebastian Mahu, Asset Manager in cadrul NEPI.

Centrul comercial, ce acopera o suprafata totala inchiriabila de 28.000 de metri patrati, este dispus pe doua niveluri si include o parcare exterioara de 1.000 de locuri, usor accesibila prin cele doua sensuri giratorii create la intrarile din Bulevardul Decebal si Strada Bistritei.

Vizitatorii vor avea acces la peste 70 de branduri, de renume local si international, gata sa raspunda tuturor categoriilor de nevoi. Parterul gazduieste branduri de moda, sport, frumusete, bijuterii si accesorii, home&deco, articole pentru copii si jucarii, tehnologie, dar si farmacii, banci, petshop, service auto, servicii de optica, banci si un cinematograf multiplex cu sase Sali, Cinema City.

Centrul commercial cuprinde si primul hypermarket Carrefour din zona si genereaza peste 1.500 de locuri de munca in judetul Neamt. Retailer-ul Carrefour a patruns pe piata din judetul Neamt prin magazinul-ancora, cu un spatiu care se intinde pe o suprafata de 7.500 de metri patrati, punand la dispozitia clientilor o gama extinsa de peste 50.000 de articole.

Printre brandurile prezente in Shopping City Piatra-Neamt se numara: C&A, New Yorker, Intersport, Pepco, Takko Fashion, Secuiana, Textil Market, Orsay, Neo Fashion, TMX, Gatta, Otter, CCC, Deichmann, Benvenuti, Marelbo, Beauty Mania, Noriel, Bebe Ardealul, Pickaboo, Paradisul Copiilor, Altex, Germanos, Vodafone, Orange, Inmedio, Kendra, Splend’or, Aco Market, Animax, Top Shop, Auto Moldova, Cador, Nick Shop, Smith&Smith, Credit Amanet, SensiBlu, HelpNet, Optiblu, Optiplaza, Banca Transilvania.

NEPI este un grup de investitii si dezvoltare listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE) si la Bursa de Valori din Bucuresti (BVB). Grupul a fost infiintat in anul 2007 pentru a achizitiona, a dezvolta si a gestiona cele mai importante proprietati pe zona de retail din tarile emergente ale Uniunii Europene, cu potential de crestere pe termen lung. De-a lungul timpului, Grupul NEPI si-a consolidat un portofoliu solid de proprietati si a dezvoltat, in mod constant, proiecte numeroase in Romania, Serbia, Slovacia si Cehia. Strategia de dezvoltare se concentreaza pe expansiunea in segmentul de retail si pe alte piete. In plus, Grupul investeste si in dezvoltarea cladirilor de birouri clasa A in marile orase din Romania, unde exista cerere din partea companiilor multinationale.

Din portofoliul NEPI mai fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, Shopping City Timisoara, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva si alte centre comerciale in intreaga tara, dar si in Serbia si Slovacia. NEPI detine si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 in Bucuresti, City Business Centre in Timisoara si The Office in Cluj.

NEPI este unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari la nivel local, un segment pe care mai activeaza nume mari, precum AFI Europe, Iulius Group, Baneasa Developments sau Anchor Group.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri