„Gradul de inchiriere este 97%, avem in jur de 200 de magazine deschise. In fiecare luna am incheiat 2-3 contracte, vom avea si noi intrari in piata, din zona de fashion. Vorbim de o suprafata considerabila”, a spus Ingo Nissen, in cadrul celei de-a treia editii a conferintei (Re)Construct, evenimentul marca wall-street.ro dedicat pietelor imobiliare si a constructiilor, realizat in parteneriat cu Sonae Sierra, Imobiliare.ro, Coldwell Banker, CEZ Vanzare si TP-Link.

Potrivit acestuia, chiriasii mari, de tip ancora, performeaza „foarte bine”, insa in primii doi ani de functionare vor exista cel mai probabil schimbari in zona retailerilor mai mici.

„Retailerii mai mici sunt impartiti, unii performeaza bine, altii mai putin bine. Vor fi niste schimbari pe zona asta in primii doi ani. Ceea ce performeaza foarte bine este food-court-ul, acolo lucrurile explodeaza pur si simplu”, a punctat Nissen.

In ceea ce priveste targetul, seful Sonae Sierra Romania a vorbit de o scadere dupa luna septembrie si o revenire ulterioara spre un avans de 5-10% saptamanal. Tinta setata a fost de 10 milioane de vizitatori in primul an de functionare, urmand sa creasca ulterior la 12 milioane de vizitatori in al doilea an.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu