Declaratiile ce vizeaza o noua investitie la nivel local au avut loc in cadrul unui eveniment imobiliar, acolo unde Sorin Ioan Blaga, directorul general al companiei, a precizat ca pe lista dezvoltatorului imobiliar se afla un alt proiect important in Capitala.

“Detinem Fashion House Group si singurul outlet din Romania, in zona de Vest a Capitalei, chiar la iesirea spre autostrada A1. Anul 2016 a fost un unul foarte bun si 2017 a inceput bine si promite sa fie unul peste asteptari. Romania este a treia piata pe care operam, pe langa Polonia si Rusia, si unde pregatim investitii importante in dezvoltare. (…) Faza 1 a proiectului din zona Militari este inchiriata in totalizate, iar in prezent exista negocieri pentru inchirierea celei de-a doua faze, a carei constructie este finalizata. Proiectul a fost gandit in trei etape. (…) Pe langa investitiile din vestul Bucurestiului, ne aflam intr-o postura in care analizam deschiderea unui alt centru outlet la nivel local. Suntem foarte aproape de a finaliza partea de pre-dezvoltare, insa ne incurca faptul ca au crescut costurile. Suntem atenti la ce se intampla pe piata, dar un business de outlet este despre o afacere cu costuri mai mici”, a precizat Sorin Ioan Blaga (foto cover), director general Liebrecht & wooD Romania.

Conceptul de “outlet center” s-a dezvoltat in ultimii ani la nivel local, un model de business care a crescut odata cu piata marilor centre comerciale din Romania.

“Modelul nostru de business depinde de <<city malls>>. Cu cat mai multe mall-uri de mari dimensiuni, cu atat functioneaza mai bine un outlet center. Este un model care performeaza foarte bine in Vest. (…) Cand am intrat pe piata locala am zis ca Romania este departe de acest model. In Polonia, industria functioneaza inca din anii 90. Atunci, Polonia era atat de departe de piata centrelor outlet, Rusia, la fel. (…) Sunt branduri premium, chiar si luxury, care si-au schimbat strategic abordarea pe anumite piete. Unele dintre ele chiar vor sa intre pe astfel de segmente de vanzare. In Romania, inca asteptam marile branduri sa intre pe acest segment”, a mai adaugat Sorin Ioan Blaga.