Un prim pas in tot acest proces de dezvoltare a fost realizat inca de anul trecut, cand lantul de bricolaj a finalizat procesul de modernizare a tuturor celor 15 magazine preluate de la francezii de la Bricostore, si inca de atunci retailerul a inceput sa caute solutii pentru optimizarea si mai buna a activitatii pe care o desfasoara.

Rezultatele Brico Depot nu au intarziat sa apara, tot procesul de modernizare a activitatii a condus la intrarea pe break-even a activitatii locale (cand veniturile sunt egale cu cheltuielile – n.red.). La inceputul acestui an, retailerul de bricolaj a demarat un proces de repozitionare a mai multor spatii comerciale din tara, in care au adaugat un spatiu destinat sectorului de gradinarit si tot de la inceputul anului compania a inceput procesul de inlocuire a 30% din totalul gamei de produse comercializate. Tot acest proces, precum si multe alte investitii, ar trebui sa contribuie la consolidarea activitatii Brico Depot in Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont