Evolutia business-ului Dedeman vine pe seama apetitului tot mai mare al romanilor pentru investitiile in case noi sau in renovari, dar si a extinderii activitatii companiei la nivel national, in prezent intreaga retea de magazine numarand 45 de spatii comerciale.

Business-ul Dedeman continua astfel trendul de crestere stabilit inca de la debutul crizei, atunci cand a pariat pe investitii in spatii noi intr-o perioada in care jucatorii internationali isi restrangeau activitatea si se pare ca pentru cei doi frati a fost moneda castigatoare, compania patronata de catre Dragos si Adrian Paval inregistrand o evolutie pozitiva in ultimii ani. Mai precis, in anul 2010, Dedeman a devenit liderul pietei locale de bricolaj, devansand nume mari ale industriei internationale de profil, cum a fost cazul Praktiker si Bricostore, doua dintre numele care au trecut printr-un amplu proces de repozitionare, venit ca urmare a preluarilor din partea unor investitori privati, respectiv a celui mai mare grup de profil din Europa, Kingfisher.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont