“Romanilor le place sa faca cumparaturi. In Romania, ca si in Turcia, doua dintre pietele pe care le-am cunoscut, oamenilor le place sa iasa la shopping, sa analizeze cu atentie oferta comerciala sunt foarte curiosi si iubesc acest lucru. Cand isi iau salariul, prefera sa mearga sa il cheltuiasca. Romanilor le place la mall, le place sa cumpere, le place in magazine. (…) Acesta este si motivul pentru care cred ca retailul merge bine la nivel local, are potential, exista si mereu va exista o cerere reala”, spune managerul Leroy Merlin, executiv al companiei care a intrat pe piata locala de profil in anul 2011, prin inaugurarea primului magazin din tara, in zona Chitila.

Acest lucru il face pe managerul grupului francez increzator in piata locala, unde vede business-ul dezvoltandu-se constant, intr-un ritm sustinut, care sa conduca la noi spatii comerciale dezvoltate si la noi obiective atinse.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont