In Shopping City Satu Mare urmeaza sa fie prezente 90 de branduri, dintre care unele vor fi prezente pentru prima oara in regiune, ”mixul de chiriasi fiind croit special pentru a raspunde dorintelor si nevoilor satmarenilor”, dupa cum spun reprezentantii NEPI Rockcastle. Astfel, centrul comercial va cuprinde o oferta ce variaza de la fashion, frumusete, sport, tehnologie, home&deco, jucarii si produse pentru copii, pana la servicii pentru toate nevoile.

„Satu Mare a fost alegerea fireasca in continuarea strategiei de expansiune pe care NEPI Rockcastle o are in Romania, orasul avand nevoie de o destinatie moderna de cumparaturi si petrecere a timpului liber. Suntem increzatori ca investitia de 40 de milioane de euro pe care o facem aici le va oferi satmarenilor un spatiu complet de retail si divertisment, pregatit sa le ofere cele mai bogate experiente”, declara Sebastian Mahu, Head of Asset Management, NEPI Rockcastle.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Mall Promenada, Bucuresti