Extinderea mall-ului Veranda, centru comercial care are in prezent un grad de ocupare de 96% din suprafata totala inchiriabila. vizeaza noi spatii destinate distractiei si alte optiuni pentru petrecerea timpului liber. Astfel, in urma extinderii, spatiile de restaurante si divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o crestere cu 12 procente. Potrivit reprezentantilor mall-ului Veranda, aceasta extindere este ”in ton cu tendintele internationale in ceea ce priveste transformarea centrelor comerciale in centre de «lifestyle»”. In pietele mature, se observa o tendinta de suplimentare a spatiilor destinate petrecerii timpului liber (cinematografe, restaurante, divertisment, fitness) pana la un procent de 25% - 30% din suprafata inchiriabila, potrivit unui raport al companiei de consultanta imobiliara CBRE citat de reprezentantii mall-ului Veranda.

“Inca de la inceput, stabilirea unui mix optim de chiriasi a reprezentat un punct-cheie in apropierea fata de comunitatea Veranda, dar si un element central al pozitionarii ferme pe piata ca mall de proximitate. Veranda va putea fi definit ca un centru de proximitate, dar si de lifestyle. Strategia de business pentru anul acesta a vizat si vizeaza extinderea spatiului comercial, intrucat ne dorim sa fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor, oferindu-le acestora alternative de activitati complexe si complete. In acest sens, este stabilita anul viitor si deschiderea unui cinematograf. In plus, avem discutii avansate cu branduri cunoscute din zona sport si fashion, care vor fi anuntate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont