5 Noiembrie 2018

Ceetrus Romania, 10 mil. euro in faza a doua a Aushopping Satu Mare. Ce va cuprinde proiectul?



Ceetrus Romania continua dezvoltarea in Satu Mare, unde in urma cu un an a achizitionat un teren de 7 hectare, pe care demareaza faza a doua a proiectului comercial. Acesta reprezinta o extindere a centrului comercial existent, oferind un spatiu de tip strip mall, pe o suprafata de 9.000 de metri patrati, ce va include un cinema si un community hub. In prezent, investitia se ridica la 10 milioane de euro si va fi continuata cu un proiect rezidential, pe o suprafata de 50.000 de metri patrati.

In 2016, dupa achizitia fostului magazin real,- din Satu Mare, Ceetrus Romania a demarat procesul de remodelare a proiectului, care a fost inaugurat in luna decembrie a aceluiasi an sub noul nume Aushopping Satu Mare, centru comercial care cuprinde 24 de magazine si restaurante. La doi ani distanta, Ceetrus extinde centrul comercial, cu cea de-a doua etapa a proiectului din Satu Mare, un spatiu de tip strip mall. Noul proiect vizeaza extinderea spatiului comercial cu 9.000 de metri patrati, astfel ca numarul magazinelor va ajunge la 40.

Intreaga suprafata comerciala, care in prezent este formata din galeria de magazine si hypermarket, va fi extinsa cu zona de magazine stradale, repartizata pe cinci ancore principale: 1.450 de metri patrati dedicati comercializarii articolelor si activitatilor sportive, o zona home & deco de 2.000 de metri patrati, 1.000 de metri patrati rezervati activitatilor creative: librarii, magazine de jucarii, spatii de relaxare si agrement, pentru adulti si copii, un amfiteatru si o scena, ambele in exterior precum si un spatiu de expunere pentru artizani locali. De asemenea, centrul comercial va avea un foodcourt de 1.500 de metri patrati, un loc de joaca la interior si o terasa exterioara. O parcare de 1.370 de locuri va deservi noul proiect.

Pe langa aceste ancore, strip mall-ul va beneficia si de un cinema cu cinci sali de proiectie. Una dintre acestea va fi multifunctionala si va servi ca spatiu dedicat comunitatii locale.

“Ne dorim ca acesta sa nu fie doar un simplu centru comercial, ci mai degraba un spatiu care aduce impreuna comunitatea locala si care raspunde nevoilor cetatenilor si stilului lor de viata. Pentru ca Ceetrus nu este un simplu dezvoltator imobiliar, ci un jucator urban global, a carui misiune este aceea de a construi legaturi intre cetateni prin crearea de locuri durabile si pline de viata” a declarat Raluca Crisan, CEO Ceetrus Romania.

Investitia Ceetrus Romania in cea de-a doua faza a Aushopping Satu Mare este de 10 milioane de euro. Lucrarile de extindere a centrului comercial vor fi incheiate in al treilea trimestru al anului 2019. Proiectul va fi continuat cu o investitie pe segmentul rezidential, un cartier de locuinte. Lucrarile la acest complex rezidential vor debuta spre finalul anului 2019 si se vor incheia in 2021.

Fondat in 1976, Ceetrus este un dezvoltator imobiliar global, cunoscut pana in iunie 2018 sub numele de Immochan. Fosta companie de real estate comercial, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astazi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte. Ceetrus construieste printr-o abordare a parteneriatelor solide alaturi de cetateni si comunitati, proiecte care integreaza componenta de retail, rezidential, birouri si proiecte de infrastructura.

In Romania, Ceetrus a luat fiinta in ianuarie 2012 si administreaza un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel national. In 2016, Immochan si-a largit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidential, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden in parteneriat cu Kasper Development si office, prin Coresi Business Park, parc de afaceri din Brasov, in parteneriat cu Ascenta Management.



Citeste si