6 Noiembrie 2018

JLL Romania a intermediat pentru Metro cea mai mare trazactie pe piata logistica din Romania din acest an



JLL Romania a reprezentat grupul german Metro Cash&Carry in procesul de consolidare a activitatilor de distributie intr-un singur proiect cu o suprafata de peste 58.000 metri patrati, care va fi dezvoltat de compania belgiana WdP, in Stefanesti, in nordul Capitalei. Aceasta este cea mai mare tranzactie de pe piata industriala si logistica din tara noastra incheiata in acest an si reprezenta aproximativ un sfert din totalul suprafetei inchiriate in primele noua luni.

"Impreuna cu Metro am realizat un proces structurat cu un calendar strict care ne-a permis sa incheiem contractul de inchiriere intr-un timp scurt, de numai sase luni. A fost un proces complex avand in vedere ca cerintele Metro au vizat atat spatii care ofera depozitare pentru marfuri care necesita temperatura controlata, cat si ambient. Cea mai mare provocare a fost insa sa punem la punct toate detaliile pentru a incheia cu succes o tranzactie record, de peste 58.000 metri patrati”, a declarat Costin Banica, head of industrial department JLL Romania.

Prin consolidarea activitatilor de logistica, Metro ar dori preintampine problema disponibilitatii fortei de munca, una dintre cele mai mari dificultati cu care se confrunta sectorul logistic local. Vestul Bucurestiului, cea mai importanta destinatie pentru activitatile de logistica in ultimii ani, se confrunta cu un deficit de forta de munca specializata, companiile care opereaza acolo fiind in situatia de a atrage personal de la 50-60 km distanta.

"Stefanesti ofera toate avantajele unei zone emergente, inclusiv o disponibilitate mai mare a fortei de munca. In plus, Metro a apreciat avantajul de a fi intr-o zona in care ofera infastructura bine dezvoltata - Soseaua de Centura cu regim de drum expres si conexiuni foarte bune cu autostrada A1 spre Pitesti si cu interiorul Bucurestiului", a adaugat Viorel Opait, director de dezvoltare JLL Romania.

Consolidarea operatiunilor logistice ale retelelor de retail in vederea optimizarii lantului de distributie este o tendinta din ce in ce mai prezenta pe piata locala care traverseaza una dintre cele mai dinamice perioade in ultimii 2-3 ani.



Citeste si