8 August 2019

Cum arata cel mai mare centru de asistenta Uber pentru soferi si curieri din Europa Centrala si de Est din Pipera, amenajat de CBRE



Compania de ride-sharing Uber a inaugurat recent in Nordul Capitalei cel mai important centru de suport pentru soferi parteneri si curieri din Europa Centrala si de Est. Acesta este amplasat in parcul de afaceri Conect Business Park, din zona Pipera pe o suprafata de aproximativ 320 de metri patrati de spatii de birouri, de a caror amenajare a fost mandatata Divizia CBRE Global Workplace Solutions (GWS), parte a companiei de consultanta imobiliara CBRE.

Noul centru de asistenta pentru partenerii companiei de ride-sharing Uber din Bucuresti a devenit un spatiu "flagship", cu o capacitate maxima de a deservi pana la 2.500 de soferi si curieri, saptamanal. In calitate de antreprenor general, CBRE GWS a furnizat servicii complete design & build, de la planificarea spatiului si pana la amenajarea sa. Termenul de livrare a lucrarii a fost de o luna.

"Ne onoreaza increderea acordata de Uber, care ne-a incredintat adaptarea conceptului si designul pentru acest birou reprezentativ, precum si implementarea sa. Cu atat mai mult cu cat se muleaza perfect pe domeniul de activitate al CBRE Global Workplace Solutions, prin care asiguram proiecte integrate la cheie din postura de contractor general. Parteneriatul pentru centrul de suport din Bucuresti reprezinta o premiera in Europa, din perspectiva colaborarii Uber - CBRE, fiind primul proiect de acest tip realizat in parteneriat de catre companiile noastre", a declarat Ionut Sebastian Vasiu, head of principal contracting department in cadrul CBRE GWS Romania.

Centrul de suport pentru parteneri a fost dezvoltat conform standardelor internationale Uber in materie de branding si design. Acesta include o zona ampla de receptie de tip open-space, unde partenerii Uber si Uber Eats se pot informa sau pot primi sprijin pentru rezolvarea diverselor probleme legate de aplicatie. In acest perimetru sunt dispuse birourile pentru consultanta ale expertilor Uber, precum si o zona de asteptare a soferilor si curierilor.

Adiacent exista alte functiuni complementare, cum ar fi: sala de training, unde vor fi organizate diferite evenimente sau cursuri, precum si o zona in care angajatii Uber pot lua masa sau se pot relaxa. "A fost un proiect complex, intrucat la Uber avem standarde globale stricte in ceea ce priveste designul si brandingul acestor spatii", a spus Andreea Ticarau, head of customer support pentru Europa Centrala si de Est, Uber.

Serviciul Design & Build implica acoperirea tuturor proceselor si a activitatilor de planificare si executie din cadrul unui proiect de constructii, de la tema de proiect si pana la punerea in functiune, rezultand la final un proiect Turn-Key (la cheie). "In cazul Uber, au fost integrate inclusiv conceptul si furnizarea de mobilier, precum si unele elemente de grafica si print si chiar amenajari florale de birou", potrivit reprezentantilor CBRE Global Workplace Solutions.

CBRE a implementat serviciul Design & Build pentru prima data in Romania in anul 2018, in propriul birou, imbinand tehnologia cu principiile de wellness si flexibilitate, precum aplicatia care masoara gradul de utilizare a diferitelor tipuri de spatii de lucru sau instrumentul de simulare a spatiilor care permite tururi virtuale de tip 2D si 3D.



Citeste si