Piața de retail a avut foarte mult de suferit în ultima vreme, mai ales că mall-urile au fost nevoite să închidă porțile luni bune. Genul de experiență de shopping pe care o oferă un mall nu poate fi transferată online, astfel că proprietarii de centre comerciale abia așteaptă să redeschidă magazinele, respectând toate normele în vigoare, așa cum au declarat pentru wall-street.ro si reprezentanții AFI Cotroceni.

Astfel, în AFI Cotroceni au fost implementate "o serie de măsuri de protecție și siguranță pentru a crea un loc sigur pentru cumpărături, respectând toate măsurile de prevenție și recomandările autorităților", precum:

  • Verificarea temperaturii (am instalat termoscannere la fiecare intrare) și obligativitatea purtării măștilor la intrarea în mall;
  • Covoare cu biocid;
  • Dezinfecție permanentă a balustradelor, butoanelor și a altor zone cu trafic;
  • Semnalistică pe culoarele mall-ului și în food court cu rolul de a le reaminti vizitatorilor despre importanța păstrării distanței sociale;
  • Limitarea numărului de clienți care intră în mall– o persoană la fiecare 10 mp;
  • Limitarea numărului de persoane în lifturi, pe scările rulante și în toalete;
  • Introducerea de 100% aer proaspăt în mall.

Am investit peste 300.000 euro în a crea un mediu sigur și sănătos pentru toți cei care ne trec pragul și suntem, cu siguranță, un model de cumpărături în siguranță. Ne dorim să oferim aceeași experiență autentică de shopping, relaxare și servicii, având ca prioritate protejarea sănătății clienților și angajaților"

Reprezentanții AFI Cotroceni

În plus, toți chiriașii AFI Cotroceni au luat o serie de măsuri de suplimentare de siguranță, atât pentru a oferi un mediu sigur pentru clienți, cât și pentru a-și proteja angajații:

  • Limitarea numărului de clienți în magazine – un client la 9mp²;
  • Măsurarea temperaturii la intrarea în magazin pentru spațiile cu intrare direct din stradă;
  • Obligativitatea purtării măștilor de protecție în magazin, atât pentu clienți, cât și pentru angajați;
  • Obligativitatea folosirii gelului antiseptic la intrarea în magazin – există montat un recipient la intrare;
  • Eliminarea unor corpuri de mobilier pentru a facilita păstrarea distanței fizice între clienți;
  • Obligativitatea purtării măștilor de unică folosință pentru angajații de la case și de la cabinele de probă;
  • Distanțarea fizică la cabinele de probă – o cabină deschisă, una închisă;
  • Igienizarea cu abur / steam-er la cabina de probă;
  • Igienizarea periodică a cabinelor de probă – curățare cu lichid antiseptic;
  • Plasarea de lichid antiseptic la cabina de probă;
  • Marcarea pe pardoseală a distanței ce trebuie păstrate la cabina de probă și la casa de marcat;
  • Montarea de stâlpi cu bandă retractabilă pentru coordonarea cozilor la casele de marcat;
  • Montarea de panouri de separare între client și casier la casele de marcat;
  • Plasarea de lichid antiseptic la fiecare casă de marcat deschisă;
  • Igienizarea periodică a caselor de marcat și a echipamentelor de la casă – POS bancar, etc;
  • Păstrarea distanței fizice între case – 1 casă deschisă, 1 închisă. De exemplu, acolo unde există un mobilier cu 3 case de marcat, vor fi deschise doar casele de pe extremități, casa din mijloc fiind închisă (unde este cazul);
  • Distanțare fizică în spațiile comune / vestiare;
  • Angajații lucrează în două schimburi care nu se întâlnesc – 1 zi cu 1 zi.

"Ne așteptăm la un număr cât mai mare de vizitatori, am creat un spațiu foarte sigur pentru clienți și ne dorim că aceștia să se bucure de cumpărături în siguranță. Clienții noștri sunt partenerii noștri în a respecta regulile de siguranță și mizăm pe sprijinul lor în respectarea tuturor măsurilor luate de noi. Începând de luni, 15 iunie, toate magazinele din AFI Cotroceni vor fi redeschise, respectând toate măsurile enumerate mai sus", au mai spus reprezentanții AFI Cotroceni.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri