Un apartament la periferia Parisului costa cat o locuinta de lux in Dorobanti, la Bucuresti, unde un metru patrat construit intr-un ansamblu rezidential se vinde cu 2.000 - 3000 euro metru patrat.
Un apartament in capitala Frantei poate fi cumparat cu 7.000 - 9.000 euro metru patrat, iar locuintele mai ieftine pot fi gasite la periferie, in asa numitele"orase-satelit", unde un apartament de doua sau trei camere costa cat un apartament de lux in Dorobanti, a precizat Arthur Silvestri in Monitorul Imobiliar.

Potrivit lui Silvestri, aproximativ 70% din apartamentele "cotate" din Paris sunt cumparate de straini, in special de americani, japonezi, englezi si, mai recent, de italieni. Pentru acestia, un apartament in capitala Frantei reprezinta o resedinta secundara sau pur si simplu o locuinta de weekend, a mai spus Silvestri.

In Bucuresti, raportul intre cumparatorii romani si straini este total inves comparativ cu Parisul. Clientii apartamentelor de lux din zone centrale precum Dorobanti sunt in special romani, strain care au inceput sa investeasca abia spre sfarsitul anului trecut. Apartamentele reprezinta 95% din totalul ofertei existente in Paris, intrucat casele "pe pamant" sunt rare si scumpe. Pe de alta parte, notiunea de "vila" nu exista, o corespondenta a acesteia fiind hotel particulier. La vanzare mai exista palatele, dar care sunt disponibile la preturi exorbitante, explica analistul Arthur Silvestri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri