Apartamentele cu suprafete mici, in topul preferintelor

Garsonierele si apartamentele cu doua camere reprezinta aproape 75% din totalul locuintelor tranzactionate in primele doua luni ale anului, datorita pretului mai scazut decat cel al apartamentelor cu trei-patru camere, sustin analistii pietei imobiliare.

Potrivit agentilor imobiliari, atat in ianuarie cat si in februarie, numarul tranzactiilor cu apartamente nu a inregistrat cresteri semnificative, iar apartamentele cu suprafete mici au reprezentat cea mai mare parte din volumul vanzarilor din piata imobiliara.

"Odata cu aderarea la Uniunea Europeana, romanii au asteptat mai mult sa vada cum evolueaza piata imobiliara si au preferat sa nu arunce multi bani pe locuinte scumpe. Multi au ales totusi sa cumpere garsoniere sau apartamente cu doua camere in zonele universitare pentru a le inchiria si chiar vinde mai tarziu in eventualitatea unui profit acceptabil", au declarat pentru NewsIn reprezentantii Agentiei Corint.

Si in cadrul Targului de Apartamente "Condominium 2007" garsonierele au fost un adevarat succes al investitorilor. Toate cele 50 de garsoniere scoase la vanzare intr-unul din complexurile rezidentiale bucurestene si-au gasit clienti inca din luna februarie. Felicia Iordache, directorul general al Plus Media unul dintre organizatorii Targului de Apartamente sustine ca, in special, criteriile dupa care au fost selectionate apartamentele prezentate in targ au fost pretul, locatia si apoi suprafata locuintelor.

Analistii imobiliari mai sustin ca, in afara de clientii care cumpara cu bani cash si care sunt destul de putini, restul populatiei se bazeaza pe credite bancare, a caror accesibilitate este mai facila la astfel de apartamente, fata de cele de trei sau patru camere, unde pretul urca la peste 100.000 de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri