Într-o perioadă mai agitată din punct de vedere economic, în care multe business-uri au fost puse la încercare, în special cele mai mici, cei din grupul IULIUS anunță lansarea unui program de susținere a micilor antreprenori.

Este vorba despre programul Go Local, prin care singurul dezvoltator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România pune la dispoziția antreprenorilor locali infrastructura sa de retail din marile orașe în care este prezent, cu scopul de a stimula afacerile locale într-un moment în care reziliența acestora este pusă la încercare.

„Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu preparate tradiționale, florăria cu aranjamente deosebite sau o locație cu haine create local - și multe alte exemple - sunt business-uri care ne aduc un plus în viața de zi cu zi și care salvează locuri de muncă, iar programul Go Local reprezintă o platformă de susținere și promovare a lor.

Inițiativa se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei - IULIUS în comunitate - care are în centru aspectele de mediu, investițiile în oameni și comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanța corporativă și de etică în afaceri”, afirmă reprezentanții dezvoltatorului.

Palas IașiPalas Iași

Mici antreprenori din Iași, Timișoara, Cluj și Suceava se pot înscrie în program

Programul se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul IULIUS este prezent prin proiectele sale, care nu au mai fost prezenți în centre comerciale sau mall-uri, înscrierile fiind deschise pe www.iuliuscompany.ro/golocal.

Business-urile care vor finaliza procesul de selecție vor beneficia de măsuri de susținere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei și reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum și campanii de promovare și consultanță integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro. În cadrul programul Go Local sunt implicate toate proiectele IULIUS: ansamblurile mixed-use Palas Iași și Iulius Town Timișoara, rețeaua Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava.

Obiectivul nostru este să creștem numărul de retaileri activi
Sebastian Mahu

IULIS Mall ClujIULIUS Mall Cluj-Napoca

„Chiar dacă am reușit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reușind să păstrăm continuitatea chiriașilor noștri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenția și mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă.

Ne-am dat seama că trebuie să acționăm proactiv și să punem umărul la crearea următoarelor rețele locale, naționale sau, de ce nu, internaționale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre. Pentru aceștia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră și, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-și valideze business-ul, susținându-i măcar pentru început.

Obiectivul nostru este să creștem numărul de retaileri activi și, din acest program, în 5 ani să vedem măcar un jucător care să ajungă o rețea la nivel de România”, a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management IULIUS.

IULIUS Town Timișoara

IULIUS Town Timișoara

Antreprenorii vor fi selectați în funcție de coerența proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului și de adaptare la așteptările consumatorilor și, nu în ultimul rând, viabilitatea economică și încrederea candidatului în propriul business.

IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de aproximativ 20%.

IULIUS Mall SuceavaIULIUS Mall Suceava

Sursa foto: IULIUS

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri