NEPI Rockastle se află în plin proces de construcție a centrului comercial Promenada Craiova, acesta urmând să fie inaugurat în toamna acestui an, iar la deschidere centrul va oferi spații pentru 150 de magazine, un proiect complex în care dezvoltatorul imobiliar investește peste 125 de milioane de euro.

„O investiție serioasă și nu venim pentru a vinde proprietatea, ci vrem să o ținem în administrare pentru mai mulți ani. Este o proiect de peste 125 milioane de euro, așadar o investiție serioasă, ținând cont de cele 670 de milioane de euro investiții în celelalte proiecte aflate în curs de dezvoltare”, a declarat, într-o conferință de presă, Rüdiger Dany, CEO NEPI Rockcastle.

Promenada Craiova

(Sursa foto: Wall-Street.ro)

Potrivit oficialilor NEPI, identificarea terenului nu a fost simplă, deoarece nu au avut o alternativă atractivă în zona centrală a orașului, așa că au ales un teren aflat pe Balta Craioviței, un loc mlăștinos, neconstruibil, dar care oferea suprafața de care avea nevoie.

Potrivit directorului de dezvoltare al NEPI, Andrei Radu, inițial au avut în plan să construiască o anumită suprafață, dar într-un final au extins proiectul cu încă 10.000 de mp construiți. La finele lucrărilor de construcție, Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafață de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include și parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 mp.

Dedeman este coproprietar pe teren și un partener în această investiție alături de NEPI.

Promenada Craiova(Sursa foto: Wall-Street.ro)

Andrei Radu a mai anunțat că centrul va beneficia de propria centrală de producție de energie solară cu o capacitate de 7 MWh, la un consum al centrului de 11 MWh, așadar, circa 70% din necesarul centrului Promenada Craiova va fi asigurat din surse proprii.

În ceea ce privește deschiderea, directorul de dezvoltare al NEPI a spus că nu sunt motive de întârziere, centrul urmând să fie inaugurat așa cum a fost planificat.

„Deschidem în prima jumătate a lunii octombrie, suntem în grafic și nu vedem vreo problemă care să ne facă să ne gândim la întârzieri și să nu deschidem așa cum am planificat”, a explicat Andrei Radu.

Promenada Craiova

(Sursa foto: Wall-Street.ro)

NEPI Rockcastle a dezvăluit la prezentarea șantierului că noul centru comercial va avea la deschidere în jur de 150 de magazine.

Printre brandurile pe care craiovenii le vor găsi în exclusivitate, în Promenada Craiova, se numără nume importante din zona de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, precum Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Enzo Bertini, Mohito. Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie și software (iStyle), dar și de noile tipuri de magazine din lanțul Inditex: Zara, Bershka, Pull&Bear și Stradivarius. Noul centru comercial va găzdui și primul hypermarket Carrefour din Craiova.

De asemenea, proiectul va include un cinematograf Cineplexx, o parcare de peste 2.100 de locuri și restaurante de tip drive-through, precum KFC.

Centrul comercial va dispune și de cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, ce va găzdui restaurante și cafenele, pentru o experiență cât mai plăcută de petrecere a timpului liber.

Promenada Craiova

(Sursa foto: Wall-Street.ro)

NEPI Rockcastle a mai anunțat și că aduce în Promenada Craiova branduri în premieră atât pentru zona Olteniei, cât și la nivel național și în regiunea Europei Centrale și de Est (ECE).

Printre acestea, se numără brandul Lefties, parte a grupului Inditex, care marchează oficial intrarea pe piața din România.

Lefties este o companie de modă cu prețuri accesibile din Spania și la nivel internațional, care oferă articole de îmbrăcăminte pentru întreaga familie, precum și propria linie de încălțăminte și accesorii. Lefties își completează gama de produse cu noi colecții pentru casă, sport și lenjerie.

Puteți vedea mai multe imagini în galeria foto dând click pe prima fotografie a acestui articol.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri