Compania cu capital israelian Plaza Centers, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de centre comerciale si de divertisment din Europa Centrala si de Est, a achizitionat un proiect de retail in Serbia pentru care a achitat 105 milioane de euro.
Proiectul, care ocupa o suprafata de teren de 30.000 metri patrati, va oferi aproximativ 40.000 metri patrati suprafata inchiriabila pentru centre comerciale si spatii de divertisment. Potrivit reprezentantilor companiei, terenul pe care se va ridica centrul comercial are potential si pentru dezvoltarea de proiecte rezidentiale si spatii de birouri.

Acesta este cel de-al treilea proiect al companiei de la intrarea pe piata din Serbia in acest an. Plaza a anuntat in luna august ca a castigat o licitatie organizata de Guvernul Serbiei pentru dezvoltarea unui centru comercial, de divertisment si de afaceri care se va intinde pe o suprafata construita de 100.000 metri patrati in Belgrad. In noiembrie 2007, Plaza Centers a semnat si un acord pentru achizitia a 24.000 metri patrati de teren in localitatea Kragujevac, unde va dezvolta un centru comercial si de divertisment cu o suprafata de 35.000 metri patrati.

Plaza Centers este activa si pe piata din Romania de la sfarsitul lui 2006, iar pana in prezent a demarat cinci proiecte imobiliare insumand 700.000 de metri patrati construiti si investitii de peste 700 milioane euro. Cele cinci proiecte sunt situate in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Miercurea Ciuc si Slatina.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri