Costul anual de ocupare a cladirilor de birouri din Capitala, compus din chirie si alte cheltuieli, va creste in 2008 cu 45,1%, la 3.830 de euro, evolutie care va urca Bucurestiul cu noua pozitii, pe locul 102, in topul celor mai scumpe 137 de orase.
Bucurestiul ocupa anul trecut locul 111 in clasamentul care cuprindea la acea data 134 de orase din lume, potrivit DTZ Echinox

Clasamentul Global Office Ocupancy este realizat de DTZ in functie de costurile totale de ocupare, repartizate la suprafata standard care revine unui angajat. Cheltuielile includ chiria si alte costuri, precum cele cu intretinerea si impozitele.

In Praga, Budapesta si Kiev aria alocata unui loc de munca este de 12 metri patrati, iar in Varsovia, Moscova si St. Petersburg de 10 metri patrati. Cel mai mult spatiu alocat unui angajat se inregistreaza in Istanbul, respectiv 15 metri patrati.

Costul total anual de ocupare a unui spatiu de birouri pentru un angajat este in acest an de 3.895 de euro in Bucuresti, in crestere cu 45,1% fata de nivelul de 2.640 euro din 2007.

In Europa Centrala si de Est, Bucurestiul se afla pe pozitia a cincea in functie de nivelul costurilor, dupa Moscova, Kiev, St. Petersburg si Varsovia.

Moscova, cel mai scump oras din regiune, are un nivel de 10.980 de euro, in Kiev este de 7.470 euro, iar in St. Petersburg, de 5.760 de euro. In Varsovia, costul anual este de 4.080 euro, in Praga 3.380 euro, iar in Budapesta 3.100 euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri