In incercarea de a resuscita vanzarile, dezvoltatorii de proiecte rezidentiale recurg la solutii diverse, de la bucatarii mobilate si locuri de parcare gratuite, la reducerea suprafetelor sau locuinte nefinisate pentru a reduce pretul de vanzare la maximum, sustin reprezentantii agentiei imobiliare EuroMetropola .

„Cei care dispun de resurse financiare pentru a finaliza proiectele incepute, si-au revizuit planurile si propun acum cumparatorilor locuinte nefinisate pentru a reduce pretul de vanzare la maximum. Un apartament «la gri», poate fi cu 10-20% mai ieftin decat unul finisat”, precizeaza consultantii EuroMetropola.

Reprezentantii EuroMetropola precizeaza ca desi la prima vedere, varianta fara finisaje este convenabila pentru ca este mai ieftina, pentru locatarii unui bloc, aceasta varianta s-ar putea transforma intr-un inconvenient: fiecare locatar incepe sa-si finiseze locuinta atunci cand dispune de bani, ceea ce se traduce printr-un santier prelungit la nesfarsit pentru toata comunitatea.

„Achizitia «la gri »poate fi o afacere pentru investitorii care au propria firma de constructii, vor sa lucreze cu anumiti furnizori de materiale si sa impuna un anumit standard proiectului respectiv. Dupa ce Guvernul va reduce TVA-ul pana la 5% pentru locuintele de pana la 100.000 euro, dezvoltatorii vor fi si mai interesati sa vanda fara finisaje, la un pret mai mic, pentru ca viitorii cumparatori sa fie atrasi de aceasta reducere de pret”, au mai explicat cei de la EuroMetropola.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri