Dezvoltatorul Land Development Proiect SRL, parte a grupului Atrium European Real Estate Limited, a inceput extinderea centrului comercial Militari Shopping Center, ce va necesita o investitie de 6,5 milioane de euro.
Extinderea proiectului consta in construirea unei unei parcari subterane, situata langa intrarea a doua in galeria comerciala, spre Media Galaxy si in dezvoltarea unei suprafete inchiriabile de aproximativ 3.000 mp, sub forma de retail strip (n.r: centru comercial linear), precum zonele in care sunt amplasate magazinele C&A, TinaR, Takko, Deichmann si Hervis.

Lucrarile de constructii au inceput in urma cu doua saptamani si vor fi finalizate cel tarziu in luna noiembrie.

„Pentru aceste spatii exista deja contracte de inchiriere semnate sau aproape a fi semnate, chiriile fiind asemanatoare cu cele din prima faza a parcului. In ceea ce priveste Militari Shopping Center, aici exista doi chiriasii, cu suprafete de pana in 180 mp, cu care purtam discutii pentru a decide daca vor ramane sau nu in acest proiect”, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Dancau, director financiar si de operatiuni al Manhattan Real Estate Management, companie care asigura managementul operational al parcului, membra a Atrium European Real Estate Limited.

Noua parcare va avea proximativ 300 locuri subterane si 250 supraterane. In prezent, Militari Shopping are o suprafata inchiriabila de circa 51.400 mp, printre chiriasi numarandu-se: Decathlon, C&A, New Yorker , Humanic, Hervis, Deichmann, adidas, Domo, Takko, Kenvelo, Orsay si Sephora.

Parcul comercial a fost deschis in luna aprilie, fiind dezvoltat Land Development Proiect SRL, parte a grupului Atrium European Real Estate Limited, si inchiriat de Krammer & Wagner Project Development SRL. (Citeste si Militari Shopping Center: Asteptam 8,6 mil. euro din chirii in 2009)

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri