Consultantii imobiliari: Ne vanam unii pe altii. Trebuie sa fim mai transparenti

Piata de consultanta imobiliara este prea plina de superficialitate, agentii se vaneaza unii pe altii si transparenta este privita ca o dovada de slabiciune in fata concurentei – acestea au fost concluziile la care au ajuns jucatorii din imobiliare, in cadrul unui seminar pe tema "Etica in piata imobiliara din Romania".
„Daca intrebi 100 de oameni din imobiliare ce este etic, vei obtine 100 de raspunsuri diferite. Este o piata in care increderea lipseste si cred ca marea greseala a venit din superficialitatea jucatorilor, care au gandit, de multe ori, pe termen scurt”, a declarat Tim Wilkinson (foto), co-director executiv al companiei de consultanta imobiliara DTZ Echinox, in cadrul Realty Forum.

Oficialul DTZ Echinox spune ca in piata de consultanta imobiliara este o vanatoare continua, care dauneaza industriei si face ca serviciile consultantilor sa isi piarda din credibilitate. Daca in trecut, tranzactiile se inchideau mai usor, uneori aproape de la sine, de acum inainte jucatorii din imobiliare vor trebui sa isi faca treaba mult mai bine si sa dea dovada de o mai mare transparenta.

„Pietei de consultanta imobiliara ii lipseste transparenta. Multi agenti cred ca a fi transparent este echivalent cu a da ceva gratis concurentei”, a adaugat Tim Wilkinson.



O mai mare transparenta si o mai buna comunicare intre companiile de consultanta sunt idealurile la care aspira si Radu Lucianu (foto jos), managing director al companiei CBRE | Eurisko.

„Lupta dintre consultanti ar trebui sa se termine. Acum este momentul sa facem schimb de experienta, sa fim mai transparenti si sa ne impartasim problemele”, a marturisit Radu Lucianu, in cadrul aceluiasi eveniment pe teme de etica in piata imobiliara.

Citeste si Atitudinea agentilor imobiliari - Unde s-a gresit si ce trebuie schimbat.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri