6 Noiembrie 2009

Ce branduri noi mai vin in Plaza Romania



La cinci ani de la deschidere si in acelasi timp cu inaugurarea mall-ului AFI Palace Cotroceni, centrul comercial Plaza Romania, detinut de turcii de la Anchor Grup, a decis sa schimbe o parte din chiriasi si sa aduca noi branduri pe piata locala.
“Dupa cinci ani de la deschidere, o mare parte din contractele de inchiriere si-au atins maturitatea si am avut posibilitatea de a schimba mixul de magazine si de al adapta la cerintele consumatorilor. In general, am urmarit schimbarea retailerilor autohtoni care nu au reusit sa isi dezvolte conceptele de magazine in conformitate cu tendintele internationale, dar si introducerea de noi branduri in Romania”, a explicat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.

Astfel, retailerul italian de imbracaminte Stefanel a fost inlocuit de retailerul cu articole pentru barbati Jack&Jones, care deschide al doilea magazin in Romania.

Retailerul italian Sasch va deschide maine primul magazin din piata locala, urmand ca urmatorul sa fie inaugurat in luna decembrie in Bucuresti Mall.

Printre cei mai noi chiriasi din Plaza Romania se mai numara Vero Moda, care deschide al doilea magazin din Romania, primul fiind in Baneasa Shopping City si retailerul spaniol Desigual, aflat in aceeasi situatie ca Vero Moda si Jack&Jones.

La inceputul acestui an, Anchor a extins centrul comercial din Militari cu 30 de magazine, suprafata mall-ului crescand la 47.000 mp inchiriabili, in urma unei investitii de zece milioane de euro. Plaza Romania a fost deschis in anul 2004 si are un trafic anual peste 13 milioane de vizitatori.

La circa un kilomentru distanta, la sfarsitul lunii octombrie, a fost inaugurat AFI Palace Cotroceni, printre chiriasii caruia se numara INDITEX (cu toate brandurile sale: Zara, Zara Home, Zara Man, Stradivarius, Massimo Dutti, Bershka, Pull& Bear, Oysho), C&A, Mango, Marks& Spencer, Calvin Klein si Orsay.





Citeste si