“Vrem sa conturam un mix de chiriasi adecvat pentru publicul nostru tinta. Toate actiunile de marketing sunt concepute plecand de la ideea fidelizarii si recompensarii vizitatorilor pentru alegerea lor de a face sesiuni de shopping in mall”, a declarat Mihai Agaficioaia (foto), general manager al City Mall.

Printre chiriasii mall-ului se numara: Hondos Center, Motor Jeans, Camel Active, Meli Melo, Killtec, Stone Creek, Kenvelo, Office Shoes, Columbia Sportswear, Sprider, Benvenuti, Lotto, Triumph, Jolidon, TinaR , Skiny, Cityplex, Laser Maxx, KFC, Springtime, Burger King, City Bistro si Costa Cofee.

“Proiectul va fi repozitionat ca si centru comercial de proximitate tinand cont de competitia existenta in zona de sud a Bucurestiului. Vor fi pastrate anumite magazine care functioneaza la ora actuala in mall, dar ne vom concentra pe un concept de moda tineret & sport. De asemenea serviciile vor ocupa un loc important”, a explicat Cristina Dumitrache, responsabil retail international pentru centre comerciale in cadrul Cushman & Wakefield.

City Mall are o suprafata totala de 38.000 mp, dintre care 1.000 mp sunt terase pentru public. Cladirea este structurata pe trei subsoluri, parter si 4 etaje, oferind o suprafata pentru inchiriat de 19.000 mp.

Citeste si Cum se pregateste City Mall pentru concurenta vecinului Sun Plaza?