Reprezentatii City Mall au dezmintit informatia potrivit careia fondul de investitii APN/UKA, proprietarul centrului comercial, a scos la vanzare acest activ anul trecut, specificand ca APN isi revizuieste constant portofoliul pentru identificarea activelor cu potential de vanzare.
„In cadrul raportului semestrial oferit recent, APN a listat toate activele si potentialul de vanzare al acestora si confirma pe acesta cale faptul ca City Mall, datorita unor cumuli de factori, nu constituie un activ potrivit vanzarii si nu a fost listat spre vanzare”, se arata in comunicatul City Mall.

Reprezentantii mall-ului au precizat ca City Mall trece printr-un proiect de rebranding si repozitionare, acesta fiind si motivul parteneriatului cu compania de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield.

„Ne mentinem strategia de repozitionare drept un mall care se adreseaza comunitatii prin adaptarea mixului de magazine la nevoile consumatorilor nostri fideli” a subliniat Mihai Agaficioaia (foto), directorul general al City Mall.

Valoarea centrului comercial City Mall a continuat sa scada in 2009, pana la 32,9 milioane de euro, cu 36% mai putin fata de valoarea estimata la jumatatea anului trecut, potrivit unui raport al fondului australian de investitii APN/UKA European Retail Trust, care a platit de trei ori mai mult pentru acest proiect in urma cu patru ani.

Printre chiriasii mall-ului se numara: Hondos Center, Motor Jeans, Camel Active, Meli Melo, Killtec, Stone Creek, Kenvelo, Office Shoes, Columbia Sportswear, Sprider, Benvenuti, Lotto, Triumph, Jolidon, TinaR , Skiny, Cityplex, Laser Maxx, KFC, Springtime, Burger King, City Bistro si Costa Cofee.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri