Cel mai nou centru comercial din Bucuresti, Sun Plaza, amplasat in cartierul Berceni, a atras circa 315.000 de vizitatori in primele patru zile de la deschidere, cu 17% mai putin fata de numarul vizitatorilor atrasi de AFI Palace Cotroceni in aceeasi perioada de la inaugurare.
“Am tras linie si dupa primele patru, zile sistemele noastre de contorizare au inregistrat aproximativ 315.000 de vizitatori. Alte 19.000 de persoane au venit pe esplanada de la intrarea din sud a Sun Plaza si au participat la concertele prijeluite de deschidere”, a declarat Michael Richard (foto), general manager al EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

Potrivit lui Michael Richard, investitia in campania de lansare a mall-ului a fost de 1,3 milioane de euro.

Spre comparatie, AFI Palace Cotroceni, deschis in toamna anului trecut, a inregistrat un trafic de aproximativ 380.000 de vizitatori in primele patru zile de la deschidere, recordul fiind atins duminica, potrivit reprezentantilor dezvoltatorului AFI Europe.

Sun Plaza are o suprafata inchiriabila de 80.000 mp, printre chiriasi numarandu-se: Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Zara, Marks and Spencer, New Yorker, Sephora , Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut sau KFC.

Centrul comercial Sun Plaza, dezvoltat de Euro Mediterranee Consulting (EMCT) si Sparkassen Immobilien, divizia de investitii imobiliare a grupului Erste Bank, a fost deschis pe 25 februarie, dupa o investitie de 200 milioane de euro si o amanare de aproape doi ani.

Vezi cum a aratat cel mai mare mall din tara inainte de deschidere.

Afla ce dezvoltator de mall-uri a declarat "Trafic avem, oamenii vin, se uita si se plimba, dar nu cumpara".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri