Spaniolii de la Bogaris au afisat un profit de 26,6 mil. euro in 2009

Compania cu actionariat spaniol Bogaris, activa in sectoarele de real estate, energie regenerabila si agro-industrie, a raportat anul trecut un profit net de 26,6 milioane de euro la nivel international.
In Romania, Bogaris Real Estate a lansat parcul comercial de la Alexandria (foto), cu o suprafata de 6.000 mp construiti, in urma unei investitii de patru milioane de euro. In prezent, jumatate din aceasta suprafata este inchiriata.

Pe plan local, Bogaris are un portofoliu de noua proiecte imobiliare (in Bucuresti, Constanta, Alexandria, Ramnicu Valcea, Busteni si Giurgiu) si doua proiecte eoliene.

La nivel international, Bogaris a investit pana in prezent, in toate segmentele de activitate, circa 477 milioane de euro. Pentru urmatorii cinci ani, compania are in plan proiecte in valoare de 1,79 miliarde de euro.

Bogaris Real Estate a lansat in anul 2009 cinci noi proiecte, care au necesitat o investitie de 38 de milioane euro, aducand un venit din chirii de trei milioane euro.

In acest an, compania a inceput construirea a sase noi centre comerciale, in Spania si in Portugalia), a caror finalizare, asteptata in acest an, va creste venitul anual al grupului cu 10,3 milioane de euro. Valoarea celor sase proiecte este estimata la 129 milioane de euro, ducand suprafata totala dezvoltata de Bogaris la 1,3 mp.

Compania desfasoara proiecte in Spania, Portugalia, Polonia, Romania, Bulgaria si Chile. La nivel international, Bogaris este condusa de spaniolul Rodrigo Charlo.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri