23 Noiembrie 2010
Cine sunt castigatorii targului imobiliar MAPIC 2010?
Targul imobiliar international MAPIC (Marche Professionelle Imobiliere Comerciale) 2010, organizat saptamana trecuta la Cannes si considerat a fi locul unde “se da tonul” noului an pentru industria de retail, s-a incheiat cu premiera a patru jucatori din cei 34 de participanti.
Cel mai bun retailer international
Alaturi de germanii de la Jack Wolfskin, participantii pentru categoria “Cel mai bun retailer interantional” au fost: spaniolii de la Desigual, olandezii de la Hunkemöller, danezii de la Lego si sud-africanii de la The Scoin Shop.
Cel mai bun concept de retail
Participantii la aceasta categorii au fost: Biella Scarpe Spa (din Italia), Bottega Verde (tot Italia), Manhattan’Store (Franta), Origeen (Franta), Paris Baguette (Coreea de Sud) si Passage Bleu (Franta).
Cel mai bun centru comercial
Printre chiriasii centrului comercial Odysseum se numara retailerii: H&M, Bershka, Desigual, Guess, Mango si Zara.
La aceasta categorie au mai participat si proiectele: Anspach (Belgia), Bonarka City Center (Polonia), Caserne de Bonne (Franta), Chadstone (Australia), Citypark Albania, Focus Mall (Polonia), Forum Palermo (Italia), Galeria Victoria (Polonia), K in Kortrijk (Belgia), Liljeholmstorget Galleria (Suedia), Médiacité ‐ Liège (Belgia), Mirdif City Centre (Dubai), Orange les Vignes (Franta), Rathaus‐Galerie (Germania), Shanghai ifc mall (China), Southgate (Marea Britanie), Starcity Outlet Center (Turcia), Vegas (Rusia) si Venezia Urban Lifestyle (Italia).
Cea mai mare imbunatatire a atractivitatii unui oras
Printre retailerii care au deschis magazine in proiectul Atrium se numara: G-Star, Superdry, Desigual, Peak Performance, Camper, Scotch & Soda, Tamaris, Zaza, Rituals, Tommy Hilfiger Denim, New Look, Burberry si Crocs.
Targul international MAPIC s-a desfasurat la Cannes, intre 17 si 19 noiembrie, si a reunit peste 2.000 de jucatori din piata de retail.