Veniturile nete obtinute de Atrium European Real Estate din inchirierea parcului de retail Militari Shopping Center din Bucuresti au crescut cu 55% in primele noua luni, de la 3,3 milioane euro in ianuarie-septembrie 2009, la 5,1 milioane euro, in urma extinderii complexului.

Militari Shopping Center a generat in perioada analizata venituri brute din inchiriere de 5,9 milioane de euro, in crestere cu 17,2% comparativ cu cinci milioane de euro in ianuarie-septembrie anul precedent, se arata in raportul financiar al companiei, citat de Mediafax.

Valoarea de piata a Militari Shopping Center se situa la 70,3 milioane de euro in septembrie, in scadere cu 8,8 milioane de euro fata de decembrie.

Centrul avea in septembrie un grad de ocupare de 98,7%, fata de 99,6% in decembrie.

Compania detine si doua terenuri la Arad si Constanta, unde urmeaza sa fie dezvoltate parcuri de retail evaluate la 22,8 milioane de euro.

Atrium European Real Estate a achizitionat in 2004 prima faza a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiana Liebrecht&wooD. Pentru extindere, care a fost finalizata in martie 2009, compania a anuntat ca a alocat 67 de milioane de euro.

Veniturile nete din chirii la nivel de grup au avansat cu 13% in primele noua luni ale anului, de la 88,8 milioane de euro anul trecut la 100,2 milioane de euro. Veniturile brute au urcat cu 0,3%, de la 111,5 milioane de euro la 111,8 milioane de euro.

Actionarul majoritar al Atrium European Real Estate este grupul de investitori israelieni Gazit Globe, care a preluat in 2008 compania, la acea data Meinl Land, si a redenumit-o. Grupul opereaza in mai multe state din regiune, respectiv in Cehia, Ungaria, Lituania, Estonia, Polonia, Rusia, Slovacia, Turcia, Bulgaria, Georgia si Ucraina.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Citește și
Un dezvoltatori imobiliar a donat 100.000 euro pentru lupta contra coronavirus
Setari Cookie-uri