12 Ianuarie 2011

Proprietarul AFI Palace a vandut un teren de 16 mil. euro catre Dedeman



AFI Europe, proprietarul AFI Cotroceni Mall, a vandut 30.000 metri patrati din terenul fostei fabrici Laromet din Bucurestii Noi, achizitionat in 2007, pentru 16 milioane euro, cumparatorul fiind retailerul roman de materiale de constructii Dedeman Bacau.

AFI Europe a incheiat, la sfarsitul anului trecut, un acord cu o retea de bricolaj pentru vanzarea terenului de circa trei hectare din bulevardul Bucurestii Noi, pentru 16 milioane de euro, plus TVA, potrivit datelor dezvoltatorului imobiliar.

Surse din piata de profil au declarat ca terenul a fost vandut retailerului Dedeman, insa reprezentantii Dedeman nu au dorit sa comenteze informatia, scrie Mediafax.

AFI Europe a achizitionat in vara anului 2007 terenul fabricii Laromet, de 155.000 de metri patrati, cu 77,5 milioane de euro si a anuntat ca intentioneaza sa construiasca un proiect imobiliar care va cuprinde un mall, locuinte si birouri, investitie etimata la 700 de milioane euro. Suprafata construita a proiectului urma sa fie de circa 600.000 de metri patrati.

Compania este parte a grupului Africa Israel, activ din anul 1997 in domeniul dezvoltarii si investitiilor rezidentiale si de retail in tari precum Cehia, Serbia, Romania, Bulgaria, Germania, Letonia, Polonia si Ungaria.

In Romania, AFI Europe a finalizat la sfarsitul anului 2009 centrul comercial AFI Cotroceni Mall, investitie de 300 de milioane de euro.

AFI Europe mai detine in Romania terenuri evaluate la aproape 100 de milioane de euro, in Bucuresti, Ploiesti si Arad, unde compania a anuntat ca va dezvolta locuinte, birouri si centre comerciale. Terenurile din Romania, in suprafata de circa 700.000 metri patrati, reprezinta 46% din intreg portofoliul AFI Europe.

Retailerul de materiale de constructii si pentru amenajari interioare Dedeman Bacau, controlata de oamenii de afaceri Dragos si Adrian Paval, cuprinde o retea de 21 de magazine, doua centre logistice si un parc auto propriu. Compania intentioneaza ca pana in 2015 sa dezvolte reteaua cu 4-5 unitati pe an, pana la atingerea unui numar de 40 de centre comerciale.



Citeste si